خبرهای داغ:

برگزاری مراسم تجلیل از خانواده معزز شهداء و تودیع معارفه فرمانده پایگاه

مراسم تجلیل از مادر و همسر شهید در ایام وفات بانو ام البنین و تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت نرجس(س) حوزه خواهران فاطمه زهرا(س) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۶۶۷۶
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر مقارن با ایام وفات بانوی مکرمه حضرت ام البنین (س)از تنی چند از مادران و همسران شهید در پایگاه نرجس خاتون (س) حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه ی زهرا(س) تجلیل به عمل آمد.

سرکار خانم ظهیری و جمعی از همکاران شورای حوزه فاطمه زهرا سلام الله علیها که به همین مناسبت در پایگاه حاضر شده بود در این مراسم حضور یافتند؛ ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) گرامی داشت ایام الله ۹ دی طی نشستی برای آگاهی خواهران بسیجی به تشریح مباحث روز یعنی حضور حداکثری خانواده ها در انتخابات پیش رو مطالبی ایراد نمود و گفت؛

انتخاب درست و صحیح ما می تواند در راستای تقویت گفتمان امام خمینی رحمت الله علیه و منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مفید و کارساز باشد.

در آخر نیز سرکار خانم ظهیری، سرکار خانم مهدی اصل را به عنوان فرمانده پایگاه حضرت نرجس منصوب نموده و برای ایشان موفقیت های روز افزون را از خداوند متعال خواستار شدند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار