خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

تشخیص حق از باطل در زمان فتنه سخت است

تبریز- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: تشخیص حق از باطل در زمان فتنه های شوم دشمنان سخت است.
کد خبر: ۹۵۶۶۸۷۳
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر در جمع پایوران سپاه مراغه گفت:  فتنه ای که دشمن در سال ۸۸  برای کشور ما به راه انداخته بودند بی‌نظیر و خطرناک بود.

وی افزود: دشمن برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی برنامه های بسیاری را طراحی کرده بود اما از بصیرت مردم  غافل بود.
حجت الاسلام برزگر ادامه داد: هرچند که دشمن برای از بین بردن نظام مقدس اسلامی، دانشمندان و نخبگان بزرگ را ترور کرده اما مردم بصیر و ولایتمدار در عرصه های مختلف  با تمام توان به میدان آمده اند.
وی به خیانت های معاندین و فریب خوردگان امت اسلام اشاره و بیان کرد: در زمان پیامبر  اکرم(ص) امت صدر اسلام با وجود ائمه معصومین باز راه را گم کرده بودند اما امروز ملت قدر شناس ایران اسلامی منتظر هستند که رهبر انقلاب لب تر کرده و فتوایی را صادر کنند تا با جان و دل به میدان آمده و از انقلاب  و آرمان های خود حمایت کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه زمان فتنه تشخیص حق از باطل را سخت توصیف کرد و گفت: تشخیص حق از باطل در زمان فتنه واقعا سخت است چراکه در زمان فتنه، فکر و اندیشه دچار چالش و تغییر خواهد بود.
وی اعتبار زدایی را ویژگی مشترک همه فتنه ها ذکر کرد و گفت:  معمولا در طول تاریخ فتنه هایی که دشمن بوجود آورده یک وجه مشترک دارند و آن اینکه بر روی مفاهیم و ارزش ها کار کرده و جای حق و باطل را عوض می کنند تا اساس اسلام را زیر سوال رفته و بتوانند  اعتبار زدایی کنند.
حجت الاسلام برزگر به اعتقاد راسخ مردم به ولایت فقیه  اشاره و اظهار کرد: دشمنان ما هم با شبهه افکنی و اعتبار زدایی تلاش می کنند  اعتقاد ما را نسبت به ولی فقیه را کمرنگ کنند.
وی جهاد تبیین را وظیفه همه دانست و افزود: ما باید پیشرفت‌های امروز کشور را بین جوانان تبیین کرده و پیشرفت‌های کشور را نسبت به رژیم گذشته برای جوانان بازگو  کنیم.
  
حجت الاسلام برزگر  این پیشرفت ها را مرهون  انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: جوانان باید این پیشرفت‌ها را بیش از پیش احساس کنند.
وی تاکید کرد: جوان باید قدر این امنیت را بداند چرا که شکر نعمت نعمت را افزایش می دهد.
مسئول  نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه به مسائل  و مشکلات جامعه اشاره ای کرد و گفت: بعضی مواقع دشمن همه مشکلات و نا کار آمدی مسئولان را به پای نظام اسلامی می نویسند در حالی که این همه پیشرفت‌ها به برکت جمهوری اسلامی بوده و این مشکلات هم بر اثر ناکارآمدی برخی از مسئولان بوده که انشاالله با تلاش و پشتکاری برطرف خواهد شد.
ارسال نظرات