با هدف افزایش آگاهی و دانش سرمایه‌گذاران؛

سمینار ارتقا سطح کیفی گردشگری در بومگردی‌های اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: سمینار ارتقا سطح کیفی گردشگری با هدف افزایش آگاهی و دانش سرمایه‌گذاران در بومگردی‌های اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۷۱۳۰
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

سمینار ارتقا سطح کیفی گردشگری در بومگردی‌های اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش بسیج، حسن محمدی ادیب ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی نخستین سمینار آموزشی ملی ارتقا سطح کیفی سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های گردشگری در اقامتگاه‌های بوم‌گردی اظهار کرد: سمینار ارتقا سطح کیفی گردشگری با هدف افزایش آگاهی و دانش سرمایه‌گذاران در بومگردی‌های اردبیل اواخر دی ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اقامتگاه‌های بوم‌گردی از اهمیت ویژه‌ای در گردشگری حال حاضر کشورمان برخوردار هستند، گفت: این سمینار با توجه به اهمیت بومگردی‌ها و با هدف ارائه آموزش‌ها و انتقال تجربیات توسط اساتید و فعالان حوزه اقامتگاه‌های بوم‌گردی برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: در حوزه بومگردی‌ها علاوه بر اداره کل میراث‌فرهنگی، دستگاه‌های مختلفی نیز دخیل هستند که این نهادها هم در برگزاری سمینار آموزشی بومگردی‌ها و هم در توسعه این اقامتگاه‌ها می‌توانند همکاری مؤثری را داشته باشند.

محمدی ادیب خاطرنشان کرد: آشنایی با روند سرمایه‌گذاری در اقامتگاه‌های بوم‌گردی، معماری بومی، ضوابط و الگوهای کالبدی برای اقامتگاه‌های بوم‌گردی، معرفی تجربه‌های موفق اقامتگاه‌های بوم‌گردی، توسعه تعاملات روستایی و مشارکت اجتماعی روستاییان در بوم‌گردی، منظومه‌های روستایی بنیاد مسکن و نقش آن در توسعه گردشگری روستایی و بوم‌گردی از جمله محورهای این سمینار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار