معاون استاندار کرمان:

آمادگی اسکان ۱۰۰ هزار زائر در شبانه روز را داریم

بیگ زاده گفت: طبق سیاست گذاری که برای اسکان در استان صورت گرفته است پذیرش ۱۰۰ هزار زائر در شبانه روز را داریم که از محل‌هایی مثل مدارس، مهمانسراها، هتل‌ها، مهمانپذیرها، مساجد، تکایاوسالن های ورزشی استفاده می‌ شود.
کد خبر: ۹۵۶۷۲۹۱
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان،در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت:  شورای سیاست گذاری ستاد برگزاری چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان متشکل از نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و فرمانده سپاه ثارالله است .

وی با اشاره به اینکه کمیته‌های ۱۶گانه‌ای در راستای برنامه برگزاری چهارمین سالگرد فعالیت می‌کنند، افزود: کمیته ما وظیفه پشتیبانی از همه این کمیته‌ها را دارد تا بتوانند به وظایف خودشان به خوبی عمل کنند.

بیگ زاده تصریح کرد: طبق سیاست گذاری که برای اسکان در استان صورت گرفته است پذیرش ۱۰۰ هزار زائر در شبانه روز را داریم که از محل‌هایی مثل مدارس، مهمانسراها، هتل‌ها، مهمانپذیرها، مساجد، تکایاو سالن های ورزشی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

وی اظهار داشت: براساس تاکیدی که مقام معظم رهبری داشتند، سیاست بر این قرار گرفت، کارها طوری برنامه ریزی شوند مردمی صورت بپذیرند که عمدتاً کار را گروه‌های جهادی و مردمی انجام می‌دهند وحوزه دولت در همه زمینه‌ها وظیفه ایجاد زیرساخت و همچنین حمایت، هدایت، پشتیبانی و نظارت بر کار را دنبال می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار