با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج؛

اجلاس سالیانه مجمع بسیج استان اردبیل برگزار شد

جلاس سالیانه مجمع بسیج استان اردبیل باحضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۲۹۹
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷

اجلاس سالیانه مجمع بسیج استان اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، پیش از ظهر امروز اجلاس سالیانه مجمع بسیج استان اردبیل باحضور سردار حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

جهانگیر امامی مسئول مجمع بسیج استان اردبیل در ابتدای این همایش به بیان گزارش عملکرد مجمع در سال گذشته پرداخت و گفت: بسیج امروز پرشتاب‌تر از گذشته و با روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر به کمک دولت و مردم آمده است.

وی با بیان اینکه بسیج امروز با علم‌ورزی، خردورزی قدرت یافته است، گفت: بسیجیان با حوصله و دقت و توجه خاص، خالصانه و صادقانه بصورت تعاملی برای خدمت به مردم همیار و همراه دولت هستند.

 مسئول مجمع بسیج استان اردبیل به مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: مجمع بسیج استان اردبیل با هم‌افزایی نخبگان جامعه تلاش دارد تا با تبدیل مشکلات به فرصت‌ها قدرت و عظمت نظام را افزایش دهد.

وی به اثرگذاری مجمع بسیج در تحولات استان اردبیل اشاره کرد و گفت: تحقیقات، پژوهش‌ها و راهکارهای پیشنهادی مجمع بسیج از ابتدای تشکیل تاکنون راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، فناوری بوده و گام‌های بزرگی نیز در راستای حل مشکلات اقتصادی استان اردبیل برداشته است.

امامی به جلسات کارگروه‌های مجمع بسیج در طول سال اشاره کرد و گفت: مجمع بسیج پس از احصای مشکلات مردم، آنها را در کارگروه‌های تخصصی مورد بررسی، تحقیق و پژوهش قرار داده  و با ارائه راهکارهای کاربردی و عملیاتی به دستگاه‌های اجرایی تسهیل‌گر دولت در حل مسائل و مشکلات مردم بوده است.

وی گفت: بیش از 450 نخبه بسیجی استان اردبیل شبانه‌روز در تلاش هستند تا ضمن خدمت به مردم در جامعه امیدآفرینی کنند.

مسئول مجمع بسیج استان اردبیل در پایان سخنان خود به مباحث اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: مجمع بسیج استان اردبیل با برگزاری 15 نشست تخصصی در تلاش است تا ضمن فراهم کردن زمینه‌های شکوفایی اقتصاد استان اردبیل از مشکل بیکاری جوانان نیز بکاهد.

در ادامه نیز نشست سیامک غریبی اصل از کارگروه آموزش، تحقیقات و فناوری، شهرام محمدی از کارگروه فضای مجازی و رسانه، عبداله مهدوی از کارگروه بهداشت، سلامت و محیط زیست، هاشم مظفری کارگروه اقتصاد و زیربنایی، آمنه علم‌راثی از کارگروه زنان و خانواده به ارائه مسائل و مشکلات و راهکارهای پیشنهادی پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار