شهید سلیمانی همه مردم را در زیر چتر نگاه حمایتی خود می دید

نکوئی گفت: یکی از مهمترین مولفه های محوری مکتب حاج قاسم سلیمانی نگاه او به مردم بود، شهید سلیمانی همه مردم را در زیر چتر نگاه حمایتی خود می دید.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۲۷
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، جلسه فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج ادارات کل پیرامون برگزاری «اولین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم» با حضور سرهنگ پاسدار نکویی مدیرسازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان و فرماندهان حوزه های ادارات کل و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج در سالن غدیر اداره کل کمیته امداد برگزار شد .

سرهنگ پاسدار حسن نکوئی، مدیرسازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در «اولین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم» تعدادی از مدیران کل ادارات و فرماندهان پایگاههای مقاومت به عنوان کارمند تراز مکتب حاج قاسم انتخاب و تجلیل می شوند، اظهار کرد: یکی از مهمترین مولفه های محوری مکتب حاج قاسم سلیمانی نگاه او به مردم بود، شهید سلیمانی همه مردم را در زیر چتر نگاه حمایتی خود می دید.

وی ادامه داد: به سبب خلوص نیت خداوند وی را به سعادت در دنیا و آخرت با شهادت فی سبیل الله نائل کرد، و ما با برگزاری این جشنواره تلاش می‌کنیم شرمنده شهدا نباشیم.

گفتنی است؛ در این جلسه از جمعی از فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج ادارات بدلیل عملکرد هفته بسیج با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل بعمل آمد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار