معاون اجرایی رئیس جمهور:

محدودیتی در پرداخت منابع اشتغال‌زایی نداریم

معاون اجرایی رئیس جمهور، گفت: هیچ محدودیتی در پرداخت منابع مورد نیاز برای ایجاد فرصت‌های اشتغال‌زایی در دولت سیزدهم وجود ندارد.
کد خبر: ۹۵۶۷۶۶۷
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

محدودیتی در پرداخت منابع اشتغال‌زایی نداریم

به گزارش خبرگزاری بسیج  از اردبیل، محسن منصوری ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات حوزه اقتصادی و اشتغال در اردبیل، اظهار داشت: از محل سفر رئیس جمهور قرار بود 9 هزار میلیارد تومان منابع بانکی به عنوان تسهیلات حمایتی به طرح‌های تولیدی اختصاص یابد که تاکنون 6 هزار میلیارد تومان از این منابع تأمین شده است.

وی معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل را موظف کرد تا با تشکیل جلسه نسبت به پرداخت تعهدات بانکی اقدام کرده و در کوتاهترین زمان سه هزار میلیارد تومان مابقی نیز از سوی بانک‌ها پرداخت شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: دولت به تمام تعهدات سفر خود در حوزه اقتصادی به شایستگی عمل کرده و تاکنون در اکثر استان‌ها تا 90 درصد تعهدات در این بخش عملیاتی شده است.

منصوری گفت: اشتغال یک میلیون نفر در این دولت به معنای حقیقی و بر اساس مستندات تحقق یافته و بانک‌های عامل به پرداخت منابع برای طرح‌های اقتصادی سرعت بیشتری دادند.

وی افزود: در دولت سیزدهم هیچ مانعی در مسیر انجام تعهدات حوزه اقتصادی، عمرانی و زیرساختی وجود ندارد و در دور دوم سفرها نیز مصوبات بسیار خوبی را در این بخش شاهد هستیم که در سفر به استان اردبیل نیز قطعا این کار با کیفیت و گستردگی خاص انجام خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور، خاطرنشان کرد: قرار است در ماه‌های آینده رئیس جمهور دومین سفر خود را به استان اردبیل انجام دهد که در کنار افتتاح پروژه‌های مهم و زیربنایی، برای توسعه و پیشرفت استان تصمیم‌گیری مناسبی نیز انجام می‌شود.

منصوری اضافه کرد: دولت صادق‌الوعده به همه تعهدات خود است و انگیزه کار و تلاش را در مدیران استانی و شهرستانی شاهد هستیم و قطعا با همراهی استاندار سختکوش این استان، بسیاری از کارها به سرانجام رسیده و پروژه‌های مهم و زیربنایی این استان نیز معطل تأمین اعتبار نخواهند شد.

وی اولویت اصلی را تکمیل و راه‌اندازی راه‌آهن، پتروشیمی، بیمارستان و طرح‌های حوزه بهداشت و درمان و آب و فاضلاب اعلام کرد و ادامه داد: در این زمینه سعی و اهتمام جدی داریم تا هر چه سریع‌تر با تأمین اعتبارات مورد نیاز این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار