خبرهای داغ:
به نیت حاج قاسم صورت می گیرد

ساخت مخزن بتنی ذخیره آب در منطقه عشایری بوره ایلام

یک تیم جهادی به نیت حاج قاسم و همزمان با ایام سالگرد شهادت این سردار، اقدام به ساخت و بهسازی مخازن بتنی جهت ذخیره آب در منطقه عشایری بوره ایلام می کند.
کد خبر: ۹۵۶۷۷۴۲
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

ساخت مخزن بتنی ذخیره آب در منطقه عشایری بوره ایلام

با فرا رسیدن ایام سالگرد شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت، گروه‌های جهادی بسیج در اقصی نقاط کشور به ارائه خدماتی به مردم مناطق محروم به نیت حاج قاسم و به یاد او مشغول هستند که یکی از این فعالیت‌ها را می‌توان ساخت و بهسازی مخازن بتنی جهت ذخیره آب در منطقه عشایری بوره ایلام عنوان کرد.


علی دارابیان مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی در این خصوص به خبرگزاری بسیج گفت: گروه جهادی حاج قاسم سلیمانی از سال ۱۴۰۰ در عرصه‌های مختلف، توفیق خدمتگزاری در شهرستان ملکشاهی ایلام را داشته و در جهت حمایت از عشایر، اقدام به بهسازی و ساخت چاهک‌های آب شرب کرده است.


وی ادامه داد: ۱۰۰ چشمه در سطح شهرستان شناسایی شده که تاکنون ۵۲ مورد از چشمه‌ها بهسازی و مخازن بتنی و چاهک‌های لازم نیز ساخته شده و مورد استفاده عشایر منطقه قرار گرفته است.


دارابیان با اشاره به تصمیم این گروه جهادی برای ادامه این کار در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: در این ایام تصمیم به ساخت مخزن بتنی ذخیره آب برای ۵۰ خانوار عشایر با حدود ۱۰ هزار راس دام با حمایت‌های مادی و معنوی بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی، فرمانداری و ... شده است.


وی، شهید قاسم سلیمانی را الگوی خدمت رسانی به مردم دانسته و گفت: تصمیم بر این شد که در ایام شهادت ایشان، خدمت به مردم را اولویت کار خود قرار داده و به نیت این شهید سرافراز، خدماتی به مردم ارائه دهیم.


مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی در ادامه این شهید والامقام را یک انسان متواضع و در عین حال مطیع برای ولایت و یک شخصیت برجسته دینی دانسته و گفت: ایشان در مکتب امام (ره) پرورش یافته و خادم مردم و جان نثار ولایت بودند.


دارابیان ادامه داد: این شهید بزرگوار، فردی بی ریا، مقید و دارای قدرت نظامی و سیاسی بوده و الگوی به تمام معنا برای تمامی جوانان و مردم ایران به شمار می‌روند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار