خبرهای داغ:

برگزاری مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در شهرستان کرخه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه از برگزاری مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس با حضور فرمانده سپاه ولی عصر (عج) جمعی از مسئولان ومردم قدر شناس شهرستان کرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۷۸۵۸
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کرخه ظهر امروز مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور حجت الاسلام و المسلمین امیری اصل امام جمعه کرخه،حجت الاسلام و المسلمین حاج محسن بخشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحيه مقاومت بسیج کرخه، ستاری فر فرماندار شهرستان کرخه، محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی، سرگرد پاسدار قاسم گوروی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه، شورای اداری، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، سادات جلیل القدر، روحانیون، شیوخ و معتمدین، مسئولین محلی شهرستان و عموم مردم در سالن اجتماعات شهید فخری زاده شهرستان کرخه برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین امیری اصل امام جمعه شهرستان کرخه ضمن عرض خیر مقدم به تمامی میهمانان آیه ۹۷ سوره نحل ( مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِنْ ذَكَرٍ أَوْ أُنْثَى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْيِيَنَّهُ حَيَاةً طَيِّبَةً) را قرائت کرد و گفت: خداوند متعال هر كس از مرد يا زن كار شايسته كند و مؤمن باشد قطعا او را با زندگى پاكيزه‏ اى حيات می بخشد. 

در ادامه از خصوصیات و اخلاص شهید سلیمانی و حضور آن در سیل سال ۹۸ در شهرستان کرخه مطالبی را ایراد فرمود و در ادامه از سخنران اصلی برنامه فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج)خوزستان دعوت نمود.

 

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها این روز مبارک را هدیه خداوند به بشریت دانست و گفت:خداوند متعال حضرت فاطمه زهرا را به عالم بشریت هدیه کردند و تا ابد الدهر ما از این کوثر ضلال رسول الله متنعم هستیم. 

 

وی در ادامه ضمن تبریک هفته مقاومت افزود: هفته مقاومت که به نام شهیدان مدافع حرم، سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همه دلاورمردانی که در مقابل دشمنان قسم خورده بشریت ایستادند امروز یاد و خاطره آنها را گرامی میداریم. 

 

سردار شاهوارپور گفت: شهرستان کرخه مردمانی پرتلاش، ولایت مدار و در مکتب اهل بیت زندگی می کنند که الحمدالله در مناسبت ها سر آمد هستند و مدام برنامه های خوب فرهنگی در این شهرستان برگزار می شود. 

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان :مکتب سردار سلیمانی در مسیر ولایت امام علی (ع) است. سردار سلیمانی در مسیری که امام علی (ع) و حضرت مهدی (عج) به ما می آموزند حرکت می کرد، به تبعیت از حضرت امام(ره)و به تبعیت از مقام عظمای ولایت برای خدمت به مردم، برای ایجاد اقتدار و عزت مسلمین جان عزیزش را تقدیم کرد.

 

سردار شاهوارپور در پایان گفت:سردار سلیمانی یک جبهه واحد مقاومت گسترده در همه کشورهای اسلامی و غیر اسلامی علیه توطئه‌های آمریکایی ها و استکبار جهانی درست کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار