مدیر شعب بانک سپه منطقه کهگیلویه و بویراحمد:

جنایات دشمنان ، پایه های مکتب سلیمانی را محکم می کنند

مدیر شعب بانک سپه منطقه کهگیلویه و بویراحمد، جنایت کوردلانه تروریستی دشمنان در مسیر زائران گلزار شهدای کرمان که موجب به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۵۶۸۱۵۸
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، شاهرخ امیریان با حضور در تجمع مردم شهر یاسوج، ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در این اقدام تروریستی رژیم منهوس صهیونیستی بیان داشت: دشمنان انقلاب و اسلام امروز در مقابل قدرت جمهوری اسلامی و نیروهای مقاومت در سراسر منطقه به ستوه آمده اند و راهی به جز کودک کشی در مقابل خود نمی بینند.
وی افزود: رژیم غاصب و جعلی اسرائیل امروز در باتلاق بزرگی بنام غزه گیر افتاده است و تمام تلاش خود را در گروه دستاورد سازی گذاشته است و اما با گذشت زمان طولانی از این جنگ هیچ دستاوردی به جز کشتن شمار زیادی از کودکان و انسان های مسلمان بیگناه بدست نیاوردند.
فرمانده پایگاه شهدای بانک سپه منطقه کهگیلویه و بویراحمد ترور را نتیجه ناکارآمدی و شکست دشمن دانست و یادآور شد : دشمنان تمام ابزار زور و قدرت را در مقابل جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت امتحان نمودند ولی هر روز شاهد رشد و قدرتمند شدن کشور عزیزمان در راستای دفاع از خود بودند و این دشمن را عاجز و سردرگم نمود و به اجبار ترور شخصیت ها و نیروهای کلیدی را بصورت ناجوانمردانه در دستور کار خود قرار داد.
امیریان رمز پیروزی جمهوری اسلامی ایران را توکل بر خداوند متعال عنوان کرد و اظهار نمود: خداوند در آیات متعددی از قرآن کریم به پیروزی حق بر باطل اشاره نموده است و ما شک نداریم این قدرت و این عظمت جمهوری اسلامی ایران خواست خداوند در مقابل دشمنان غرب می باشد و امروز با رهنمود های حکیمانه رهبر فرزانه مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای ، و ابتکار عمل سرداران بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی بدست آمده است.
مدیر شعب بانک سپه در منطقه کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: در روز چهارشنبه خونین کرمان شاهد بودیم دشمنان داخلی و خارجی از راه شهید سلیمانی ، مکتب این شهید عزیز که مکتب اسلام است و حتی از زائران شهید سلیمانی در هراس بودند و تاب دیدن این شکوه و عظمت در گرامیداشت یاد و خاطر این اسطوره ملی پس از چهار سال از شهادتش را نداشتند و اقدامی خونین به ترور چند صد نفر از عزیزان مان در این مسیر نمود و ایران عزیزمان را داغدار نمود.
شاهرخ امیریان در پایان ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به ملت ایران و بخصوص خانواده های شهدای این حادثه ، تاکید نمود: به فرموده مقام معظم رهبری ، قطعا این اقدام بزدلانه انتقام سختی در پیش خواهد داشت و زمان ، مکان و نحوه این انتقام را فرماندهان غیور جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت به نحوی که کمترین خسارات برای مردم عزیزمان ایران اسلامی داشته باشد را تصمیم خواهند گرفت.

جنایات دشمنان ، پایه های مکتب سلیمانی را محکم می کنندجنایات دشمنان ، پایه های مکتب سلیمانی را محکم می کنندجنایات دشمنان ، پایه های مکتب سلیمانی را محکم می کنند

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار