محمد نادری فرمانده حوزه حضرت سیدالشهداء(ع):

بیش از ۲۵ برنامه در دهه بصیرت و ولادت حضرت زهرا(س) برگزار شد

برنامه های متنوعی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در دهه بصیرت و ولادت حضرت فاطمه(س) در شهر سلطان آباد شهرستان بهارستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۵۱۷
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۳

در گفتگوی اختصاصی فرمانده حوزه حضرت سیدالشهداء(ع) شهر سلطان آباد پاسدار محمد نادری با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن عرض تسلیت حادثه تروریستی کرمان و اشاره به برگزاری بیش از ۲۵ برنامه در حوزه استحافظی اظهار کرد: به مناسبت دهه بصیرت و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) پایگاه های مقاومت این حوزه اقدام به برگزاری ۵ نشست بصیرتی در مساجد با حضور اساتید مجرب کرده و به نیت حاج قاسم اقدام به برپایی موکب در ۳ نقطه از شهر با توزیع صبحانه، ناهار و عصرانه کردند.

نادری به برپایی مراسمات و جشن های مختلف در ایام ولادت حضرت زهرا(س) اشاره کرد و افزود: جشن های مختلف در مساجد و محلات حوزه استحفاظی توسط بسیجیان برگزار و اعضای شورای حوزه و برخی از بسیجیان ضمن دیدار با مادران شهداء از فداکاری های آنان تجلیل نمودند.

فرمانده حوزه ۲۵۱ حضرت سیدالشهداء(ع) در پایان افزود: بسیجیان با حضور گسترده در نماز جمعه ۱۵ دی ماه حادثه تروریستی کرمان را محکوم و امنیت راهپیمایی را تأمین و به یاد شهدای حادثه تروریستی کرمان، شهدای امنیت، مدافعین حرم، و شهدای دفاع مقدس مزار شهدا را عطر افشانی و غبار روبی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار