برگزاری یادواره چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در زاهدان

یادواره چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان «یادواره شهدا » با حضور جمع کثیری از بسیجیان ، مسئولین،خانواده های شهدا، سران و همرزمان شهید در مجتمع محمد زاده زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۷۶۹
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، یادواره چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان «یادواره شهدا » با حضور جمع کثیری از بسیجیان ، مسئولین،خانواده های شهدا، سران و همرزمان شهید در مجتمع محمد زاده زاهدان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمد رضا نخعی، فرمانده سپاه شهرستان زاهدان گفت: حاج قاسم به معنای واقعی اخلاص داشت آن چیزی که در دوران جنگ رزمندگان را شیفته شهید سلیمانی قرار داده بود بی‌ریابودن و اخلاص وی بود.

وی محبت نسبت به بسیجیان و رزمندگان را از مهمترین ویژگی های اخلاقی شهید سلیمانی، برشمرد و ادامه داد: این شهید در یک مقطعی حس برادری در مقطعی حس پدری داشت، این حس کمک می‌کرد تا در عرصه جنگ و جهاد فاصله‌ای بین رزمندگان و سلسله مراتب فرماندهی احساس نکنیم.

دکلمه خوانی توسط فرزند شهید مهدی ملاشاهی، اجرای سرود دختران آفتاب، تقدیر از برگزیدگان و خانواده های شهدای چهارمین دوره ی مکتب حاج قاسم و ... بخش های متنوع و متعدد این یادواره بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار