فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خبر داد:

برگزاری دوره خانواده سنگر تمدن‌سازی توسط سپاه الغدیر

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری دوره تمدن‌سازی نوین اسلامی با محوریت خانواده برای ۵۰۰ نفر از خواهران در شهر قم خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۸۷۸۰
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی، با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی ایران که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم به‌صورت ویژه مجدداً بر آن تأکید کردند ایجاد تمدن نوین اسلامی برای زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت است اظهار داشت: یکی از پایه‌های زمینه‌سازی این تمدن خانواده است که در همین راستا دوره‌های تعالی خانواده برای جمعی از خواهران یزدی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تمدن‌سازی و جامعه‌پذیری از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است که رفع این دغدغه‌ها نیازمند برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف در عرصه فرهنگی، دینی باتکیه‌بر محور خانواده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه این دوره با حضور اساتید برتر کشوری برگزار می‌شود تصریح کرد: در این دوره بیش از ۵۰۰ نفر از همسران و خواهران استان یزد حضور داشته اند.

زارع کمالی با تأکید بر اینکه در این دوره کارگاه‌هایی با محوریت هویت زن اسلامی، سبک زندگی ایرانی‌اسلامی، فرزندآوری و فرزندپروری به مدت چند روز در شهر مقدس قم برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی باید به سمت جامعه برتر دینی حرکت کند تا بتواند در جنگ نابرابر و ترکیبی دشمن، خانواده‌های خود را از آسیب مصون بداریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار