رویداد شهید القدس در حال برگزاری است

معاون فرهنگی هنری سپاه استان اردبیل از برگزاری رویداد شهید القدس خبر داد و گفت: این رویداد به مناسبت هفته مقاومت در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۵۶۹۰۶۹
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

رویداد شهید القدس در حال برگزاری است

سید محمد لطیفی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از اردبیل : از برگزاری رویداد شهید القدس به مناسبت هفته مقاومت خبر داد و گفت: رویداد شهید القدس در راستای ترویج نام و مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حل مشکلات مردم در حال برگزاری است.

وی به محورها و عناوین این رویداد اشاره کرد و گفت:اجرای سرود همپای طوفان،اجرای گروه‌های سرود پاتوقی در مسیرهای پیاده‌روی و اماکن پرتردد و همچنین انتشار گسترده در فضای مجازی، شعر و موسیقی ، مسابقه کتابخوانی سردار دل‌ها؛ کتاب عزیز زیبای من (بزرگسالان) و کتاب عمو قاسم (کودکان و نوجوانان)، اجرای مراسمات یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مساجد،  پایگاه‌ها، کانون‌ها از جمله محورهای رویداد  شهید القدس است.

معاون فرهنگی و هنری سپاه استان اردبیل گفت: انجام خدمات عام‌المنفعه همچون نان صلواتی، تخفیفات فروشگاهی، آموزش صلواتی، عمرانی به نیت حاج قاسم در کنار اکران فیلم، نمایش فیلم مستند ژنرال در مساجد،  پایگاه و کانون‌ ها، نمایش پاتوقی رهایی در اماکن عمومی مانند مساجد و پایگاه ها از دیگر محورهای این رویداد است.

وی به اقدامات ابتکاری نیز اشاره کرد و گفت:  هر گونه اقدامات ابتکاری در قالب های متنوع فرهنگی هنری برای گرامیداشت هفته مقاومت و پاسداشت مجاهدات های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز مورد استقبال  رویداد شهید القدس است.

لطیفی با بیان اینکه بازده زمانی رویداد فرهنگی #شهید_القدس از تاریخ  ۱۰ الی ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲  است گفت: علاقمندان می توانند آثار و اقدامات ابتکاری رده ها را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

وی گفت: تهیه کارنامه عملکرد نواحی و اقشار سپاه استان با معاونت فرهنگی هنری سپاه استان و تهیه کارنامه عملکرد حوزه‌ها و کانون های مقاومت هر نواحی با مسئولین فرهنگی هنری ناحیه مقاومت و همچنین تهیه کارنامه عملکرد پایگاه ها و واحدهای مقاومت با فرماندهان حوزه های خواهد بود.  

معاون فرهنگی سپاه حضرت عباس(ع) خاطرنشان کرد: از اقشار مختلف و نواحی ، حوزه ، کانون‌، پایگاه و واحدهای موفق و همچنین از منتخبین بسیجیانی که در اجرای رویداد مشارکت داشته باشد، به قید قرعه تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه فعالیت های ابتکاری و خلاقانه رده ها و افراد و مشارکت تعداد بیشتری از کانون‌ ها، پایگاه ها و واحدها در اجرای رویداد امتیاز ویژه ی دارد گفت:  شرکت در رویداد برای عموم مردم آزاد است.

لطیفی یاداور شد:  علاقمندان برای شرکت در رویداد شهید القدس در قالب عکس یا کلیپ حداکثر ۱۰۰ ثانیه توضیحات مناسب  با هشتک گذاری  اعلامی را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی گفت: در درج عنوان برنامه و فعالیت #به_نیت_حاج_قاسم  // #ياد_بود_حاج_قاسم// #کتابخوانی_سردار_دلها // #همپای_طوفان // #اکران_فیلم // #نمایش_پاتوقی // #اقدامات_ابتکاری و #... درج شود بهتر است و از اضافه کردن عبارت و کلمه های اضافی به هشتک گذاری ها مانند مقاومت، بسیج، شهرستان و عليهالسلام و ... خودداری شود چون در ارزيابی عملکردهای رده و افراد لحاظ نخواهد شد.

لطیفی گفت:  هرگونه بارگذاری هر گونه محتوا از کانال و یا گروه های مختلف دیگر با عنوان تولید محتوا خوداری شود وهیچ امتیازی برای رده ها و افراد ارسال کننده نخواهد داشت .

ارسال نظرات