وصیت‌نامه شهید «علی حسنی»؛

ادامه دهنده راه شهدا باشید

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «علی حسنی» آمده است: از همه نهادهای اسلامی تقاضامندم تا لحظات آخر دست از یاری و حمایت اسلام و امام امت بر ندارید و راه تمامی شهدای انقلاب اسلامی را ادامه دهید.
کد خبر: ۹۵۶۹۵۲۳
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰

ادامه دهنده راه شهدا باشید

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شهید «علی حسنی» در سی‌ام شهریور، ۱۳۴۴ علی در خانواده‌ای روستایی و کشاورز در فراهان دیده به جهان گشود، در اسفندماه ۱۳۶۰ عزمش را جزم کرد. تازه دوره آموزش بسیج را تمام کرده بود که برای اولین بار راهی جبهه شد. بعد از مدتی به دلیل مجروح شدن از ناحیه دست به خانه بازگشت و پس از بهبودی دوباره عازم جبهه شد، منطقه غرب ایران، جبهه‌ای به نام سید جابر، در خاک عراق ایستگاه پرواز علی شد. آرام و بی‌صدا گلوله دشمن برپیشانی بلند علی نشست و او بر بال ملائک تا عرش خداوندی پرواز کرد. آرام و بی‌هیاهو و آن روز بیست و هشتم اسفندماه ۱۳۶۰ بود، برادرش محمد در اردیبهشت ۱۳۶۵ در فکه به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

از همه نهادهای اسلامی تقاضامندم تا لحظات آخر دست از یاری و حمایت اسلام و امام امت بر ندارید و راه تمامی شهدای انقلاب اسلامی را ادامه دهید. اگر زنده ماندم با قلمی سیاه علیه امریکا مبارزه خواهم کرد و اگر شهید شدم با خون سرخ خویش آنها را در هم می‌شکنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار