در همایش ویژه خانواده های پاسداران سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)مطرح شد؛

آمریکا از اینترنت به عنوان مهم ترین ابزار دیپلماسی استفاده می کند/ براساس گزارش رسانه های غربی اینستاگرام بدترین شبکه اجتماعی از لحاظ تاثیرات منفی است

همایش بصیرتی ویژه خانواده های پاسداران سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در سالن شهید جنگروی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۹۵۵
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹

همایش بصیرتی ویژه خانواده های پاسداران سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در سالن شهید جنگروی برگزار شد.

دکتر سلیمانی در این همایش در خصوص اهداف و برنامه های سیاستگذاران و گردانندگان واتساپ، اینستاگرام و توئیتر و راه کارهای مقابله با پیامدهای منفی فضای مجازی به تفصیل سخن گفت و اظهار داشت:   مقام معظم رهبری نسبت به  وضعیت فضای مجازی در کشور بارها هشدار داده اند و بیان کرده اند که اگر از فضای مجازی غافل شویم و نیروهای مومن و دلسوز به این موضوع توجه نکنند، ضربه خواهیم خورد.

وی افزود: دشمن از فضای مجازی و رسانه مانند سلاح شیمیایی استفاده می کند؛ همانطور که سلاح شیمیایی به تجهیزات و ادوات آسیب نمی رساند و فقط از نیروی انسانی تلفات می گیرد؛ فضای مجازی هم به همین گونه عمل می کند.

سلیمانی افزود: واتساپ، اینستاگرام و توئیتر دشمنان ملت ایران هستند و هدفشان حکمرانی بر جوانان ما است. استراتژی امنیت ملی آمریکا از اینترنت به عنوان مهم ترین ابزار دیپلماسی استفاده می کند و از این ابزار برای تامین منافع آمریکا استفاده می کنند.

وی با اشارهبه اینکه تعداد کاربران این پیام رسان های خارجی در سال 2023 بیش از پنج میلیارد و 18 میلیون نفر بوده است، خاطرنشان کرد: 59 درصد از  کاربران اینترنت در آسیا ، 16 در صد در آمریکا و 14 درصد در اروپا هستند و گزارش رسانه های غربی نشان داده است که اینستاگرام بدترین شبکه اجتماعی از لحاظ تاثیرات منفی است.

در ادامه این مراسم دکتر احمدی نیز درمورد موضوع خانواده و اهمیت توجه به تربیت و مراقبت از فرزندان مطالبی بیان کرد.

  

ارسال نظرات
آخرین اخبار