خبرهای داغ:

یادواره دو شهید دفاع مقدس در رودزرد برگزار شد

مراسم سالروز شهادت شهیدان علی حسین برناو عبدالمحمدنوری ممبینی با نوای گرم حاج صادق آهنگران ، و با حضور مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۶۷۱
|
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز مراسم سالروز شهادت شهیدان علی حسین برنا و عبدالمحمدنوری ممبینی با نوای گرم حاج صادق آهنگران و کلام حجت الاسلام خلیلی امام جمعه شهرستان هفتکل، و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز، شورا و نیروهای بسیج حوزه شهید دستغیب، و شهردار، بخشدار، و معتمدین شهر رودزرد در منزل شهید برنا برگزار شد.

 

در این مراسم معنوی حجت الاسلام خلیلی امام جمعه شهر هفتکل طی مطالبی در حضور خانواده شهدا و مردم شهید پرور رودزرد بیان داشت: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند، آنها با تقدیم عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور، و صبر کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

 

وی افژود: شهدا امنیت ملت ایران را تضمین و از حقوق انسانی و حقوق دینی ملت ایران دفاع کردند و برای همین است که مردم از شهدا جدا نمی‌شوند.

 

امام جمعه هفتکل در ادامه گفت: تداوم مسیر، راه و فرهنگ شهدا با برگزاری این یادواره‌هاست که می تواند نقش بسزایی در پرورش نسل جوان ما داشته باشد. 

 

وی با بیان اینکه شهدا نیازی به این مراسم و مجالس ندارند بلکه این ما هستیم که برای تجدید روحیه و قوا باید یاد آنان را زنده نگه داریم، ادامه داد: برگزاری این مراسم با شکوه یادآور فداکاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدایی است که امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان آوردند.

 

حجت الاسلام خلیلی همچنین تصریح کرد: این یادواره‌ها در واقع زنده نگه داشتن نام و یاد شهداست که امروز آرامش و آسایش و امنیت ما مدیون خون آنهاست و پاسداشت نام و یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از وظایف ماست.

 

وی به منش و راه و رسم شهدا و اعتقادی و ولایت‌مداری آنها اشاره کرد و گفت: باید این فرهنگ را در جامعه تبیین کرد.

 

در پایان مراسم از خانواده های معزز شهیدان برنا و نوری ممبینی با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار