خبرهای داغ:
مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه در خوانسار:

قادر به تولید موشک های نقطه زن هستیم که در میادین مختلف اعم از اربیل عراق اثبات شده اند/قدرت هوایی آمریکا را به چالش کشیده‌ایم

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه گفت‌: آمریکا در هر جای جهان توانسته است عروسی را به عزا تبدیل کند اما در ایران نه؛ چون ایران حریمش حرم بوده و آن آمریکای مغرور مجبور به کسب اجازه از ما هست و خدا همیشه همراه و کمک کننده ما بوده است.
کد خبر: ۹۵۷۰۹۱۴
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوانسار، این برنامه با شکوه شب گذشته و به مناسبت ایام حماسه و ایثار مردم خوانسار و با حضور خانواده هاز نعظم شهدا، مردم شهیدپرور و مسئولین انقلابی این شهرستان وهمچنین با حضور میهمان ویژه این مراسم، سردار بلالی- مشاور عالی فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی - برپا شد.

سردار بلالی در سخنان خود از پشتکار ۱۳تن از همرزمان خود برای آموزش سلاح در زمان جنگ تحمیلی عراق در آن روز گفت.

 سردار بلالی در این مراسم گفت: اکنون با تکیه بر تلاش پشتکار همان سیزده نفری که به جای ۵۰ نفر در آن روز( راهی کشور های دیگر شده بودند برای یادگیری سلاح) و طرح های شهید حاج حسن تهرانی مقدم، ما قادر به تولید موشک های نقطه زن هستیم که در میادین مختلف اعم از اربیل عراق و... اثبات شده اند.

وی افزود: آمریکا در هر جای جهان توانسته است عروسی را به عزا تبدیل کند اما در ایران نه؛ چون ایران حریمش حرم بوده و آن آمریکای مغرور مجبور به کسب اجازه از ما هست و خدا همیشه همراه و کمک کننده ما بوده است.

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه خاطرنشان کرد: اکنون ما به جایی رسیده ایم که آمریکایی ها با توجه به پهپاد های جمهوری اسلامی، اعتراف می‌کنند که قدرت برتر هوایی آنها به چالش کشیده شده است.

بلالی گفت: دیگر هیچ قدرتی جلوی ما را نمی‌گیرد؛ ما باید به قله هایی که حضرت آقا بیان کردند برسیم و ان شاءالله خواهیم رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار