برگزیده قرآنی در گفتگو با بسیج:

آموزه های دینی حلال مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی است

برگزیده کشوری مسابقات 40حکمت نهج البلاغه بسیج گفت: انس با قرآن باعث موفقیت در زندگی و خانواده من شده و رفتارم نیز تحت تأثیر کلام امیرالمؤمنین در نهج البلاغه قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۵۷۱۲۱۰
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ خانم زهرا طاهری از برگزیدگان مرحله نیمه نهایی کشوری مسابقات حفظ و ترجمه 40 حکمت نهج البلاغه بسیج در گفتگو با خبرنگار ما ضمن معرفی فعالیت های قرآنی خویش گفت: از زمان تحصیل درمدرسه و سپس در مسجد فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهرکرد به دنبال فعالیت های قرآنی و حفظ کلام الهی بودم.

این فعال قرآنی که دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی می باشد، افزود: از طریق تبلیغات دارالقرآن بسیج به سمت نهج البلاغه رفتم و با مشاهده شیرینی کلام امیر المؤمنین در این کتاب به سمت حفظ آن سوق پیدا کردم.

وی که دارای یک فرزند پسر 3ساله می باشد، از آثار آرامش بخش انس با قرآن در زندگی گفت و اظهار کرد: انس با قرآن و نهج البلاغه آرامش خاصی را در زندگی ما جاری و ساری ساخته و باعث شده حتی پسر 3 ساله من  علاقه مند به قرآن شود و  توانسته تاکنون سه سوره را حفظ کند.

خانم طاهری ادامه داد: انس با قرآن باعث موفقیت در زندگی و خانواده من شده و رفتارم نیز تحت تأثیر کلام امیرالمؤمنین در نهج البلاغه قرار گرفته است.

وی ضمن توصیه جوانان و همسالان خویش به انس بیشتر با مفاهیم قرآنی و آموزه های دینی بویژه نهج البلاغه، تصریح کرد: اخلاق در زندگی از منظر قرآن و پند و نصیحت ها در حکمت ها به زندگی من خیلی کمک کرده و به حقانیت آیات الهی و بیانات حضرت علی علیه السلام می رسیم.

این فعال قرآنی و حافظ نهج البلاغه، آموزه های دینی را حلال مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی برشمرد و با اشاره به وضعیت نابسامان حجاب و عفاف در برخی نقاط جامعه، تصریح کرد: چادر مقدس است و میراث حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها می باشد که حتی خود را در مقابل نابینا هم می پوشاندند و بحث حجاب در سوره نور نیز برای مردان و زنان مؤمن توصیه شده است.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: در کنار حفظ حجاب و شئونات، از جوانان و نوجوانان عزیز می خواهم حفظ و یا قرائت چند صفحه از قرآن کریم به صورت روزانه را داشته باشند تا برکات آن را به زیبایی در زندگی خویش مشاهده کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار