خبرهای داغ:
رئیس اورژانس خوزستان عنوان کرد:

افزایش تصادفات جاده‌ای خوزستان در روز‌های اخیر/ درخواست اورژانس برای رعایت قوانین

رئیس اورژانس خوزستان با هشدار در خصوص افزایش تصادفات جاده‌ای، بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات رانندگی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۷۱۳۵۶
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان دکتر فرهنگ کره‌بندی اظهار کرد: نظر به افزایش سفرها و ترافیک در سطح استان خوزستان به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی، متاسفانه در روزهای اخیر شاهد افزایش حجم تصادفات  جاده‌ای در محورهای مختلف استان بوده‌ایم.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایان سال و افزایش سفر با توجه به شرایط آب و هوایی بسیار در سطح استان خوزستان و تمایل هموطنان به سفر به استان زیبای خوزستان، از کلیه رانندگان تقاضا دارم با توجه ویژه به رعایت قوانین و مقررات رانندگی در افزایش سطح ایمنی جاده‌ها و سلامت خود و سایرین نقش داشته باشند.

کره‌بندی گفت: تنها سه مورد حادثه شدید که در روزهای اخیر توسط همکاران عملیاتی اورژانس امدادرسانی شده است، متاسفانه ۲۵ مصدوم و ۵ فوتی در پی داشته است.

وی با قدردانی از تلاش کارشناسان عملیاتی سازمان اورژانس خوزستان افزود: این مرکز برنامه‌های جدیدی برای افزایش آگاهی عمومی از خطرات رانندگی و ایجاد شرایط مناسب برای رعایت قوانین رانندگی در دستور کار دارد و از عموم مردم در این رابطه درخواست داریم نهایت همکاری را برای کاهش خطرات جاده‌ای با خادمان خود در اورژانس خوزستان داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار