مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران:

اسرائیل منتظر پاسخ سنگین به جنایات خود باشد/ «اسْمَعْ افْهَمْ یا اسرائیل بْنَ الامریکا»

مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران با انتشار پیامی، ضمن تسلیت شهادت چهار تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه، حمله هوایی جنگنده‌های رژیم متجاوز صهیونیستی به مناطق مسکونی کشورهای دیگر را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۵۷۱۷۰۰
|
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸

اکبر حیدریان،  مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران اظهار داشت: رژِیم غاصب صهیونیستی در حال دست و پا زدن و سپری کردن آخرین روزهای حیات خود است این رژیم با توسعه و گسترش جنگ و درگیری به سایر  مناطق و کشورها کاری از پیش نخواهد برد و به اهداف پلید خود نخواهد رسید. با حماقت سران این رژیم، در باتلاقی که خودشان ساخته اند بیشتر فرو می روند و پایان عمر رژیم جعلی «اسرائیل» را جلو  می اندازند.

وی با اشاره به تحولات اخیر در سطح جهان و گسترش بیداری اسلامی حتی در میان کشورهای غیر اسلامی و سایر مذاهب، و مخالفت مردم سراسر جهان و اروپا بویژه مردم آمریکا و تجمع اعتراض آمیز در مقابل کاخ سفید، خواستار پایان دادن به اشغالگری و مداخله این کشور در امور سایر کشورها و پایان دادن به کشتار مردم غزه شده اند، اما گویا سیاستمداران آمریکا و اروپا چشمان خود را بر حقایق بسته و نمی خواهند واقعیت را بپذیرند.

حیدریان،   دربخش دیگری از سخنان خود،  با اشاره به ظهور قدرت نظامی غیر قابل تصور محور مقاومت در فلسطین، گفت: بیش از 100 روز است  که اسرائیل به عنوان چهارمین ارتش قدرتمند جهان  با حمایت های مستقیم آمریکا به عنوان ابر قدرت جهان  در مقابل چند  گردان مقاومت مستاصل و درمانده شده و به ناچار برای به زانو در آوردن «کوچکترین ارتش جهان» یعنی «گردان های عزالدین قسام»  و برای بدست آوردن آبروی بر باد رفته خود به کشتار مردم بی دفاع و زنان و کودکان و نیز تخریب بیمارستان ها، مراکز آموزشی و حتی آسفالت معابر، و سایر زیر ساخت های غیر نظامی فلسطین روی آورده است.

  مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران افزود: سال ۹۴ یعنی 8 سال پیش  رهبر حکیم انقلاب فرمودند: «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید»؛  اما روند تحولات در سرزمین‌های اشغالی، آن‌قدر شتاب گرفته که می توان حدس زد، پیش‌بینی فروپاشی رژیم اسرائیل، خیلی زودتر از اینها رخ خواهد داد و صهیونیست ها با اقدامات غیر انسانی گور خود را   کنده و نابودی خود را سرعت بخشیده اند.

حیدریان، حمله موشکی به پایگاه های نظامیان آمریکا در عین الاسد و مقر موساد در اربیل عراق و پایگاه های داعش در سوریه را به صهیونیست ها یادآور شد و  خاطرنشان کرد:  بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را هرگز فراموش نکنید که فرمودند: «دوران بزن در رو تمام شده  است؛ یکی بزنید چند تا میخورید.» همانگونه که در شهادت سردار دلها شهید سلیمانی وعده دادیم و همانگونه که در شهادت زائران شهید سلیمانی وعده دادیم و همانگونه که در حمله داعش به مردم در مجلس شورای اسلامی و  حرم بنیانگذار  جمهوری اسلامی وعده داده بودیم؛ به وعده خود عمل کردیم؛ اکنون نیز، برای شهادت مستشاران نظامی ایران در سوریه  منتظر پاسخی سخت و فراموش نشدنی باشید. بدانید آنچه وعده خداست حق است و پاسخ تجاوزات و جنایاتی که مرتکب می شوید   کوبنده دریافت خواهید کرد.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل   زمزمه های مرگ اسرائیل نزدیک است و  تا خواندن تلقین میت اسرائیل چیزی باقی نمانده است که بگوئیم: «اسْمَعْ افْهَمْ یا اسرائیل بْنَ  الامریکا» ......

ارسال نظرات
آخرین اخبار