سردار جاویدان :

نقش صدا وسیما در آگاهسازی و افزایش امنیت اجتماعی انکار ناپذیر است

فرمانده انتظامی هرمزگان نقش صدا و سیما به عنوان یکی از نهاد‌های اجتماعی تاثیر گذار را در آگاه سازی جامعه مهم و کلیدی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۷۱۸۳۳
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

سردار جاویدان در دیدار با مدیرکل صداوسیما مرکز خلیج فارس با اشاره به نقش صدا و سیما در آگاه سازی و افزایش امنیت اجتماعی، گفت: ایجاد زمینه‌های لازم برای همکاری بیشتر میان پلیس و صدا و سیما موجب افزایش آگاه سازی مردم و کاهش تلفات و خسارات ناشی از اقدامات سودجویان و منفعت طلبان خواهد شد.

او در ادامه با اشاره به همکاری خوب میان پلیس و صدا و سیما در زمینه اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی، از همکاری شایسته صدا و سیما با مجموعه فرماندهی انتظامی، خاصه معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس تشکر و قدردانی کردند.

در ادامه این نشست محسن رییسی مدیر کل صداوسیمای مرکز خلیج فارس نیز ضمن تقدیر از اقدامات مهم و تاثیرگذار پلیس هرمزگان و قدردانی از همکاری و تعامل ارزنده مجموعه فرماندهان، مدیران و کارشناسان انتظامی، اجتماعی و ترافیکی پلیس جهت حضور منظم و مستمر در سایر برنامه‌های پرمخاطب رادیویی و تلویزیونی، افزود: صدا و سیمای استان تمام قد آماده همکاری و تعامل بیش از پیش با مجموعه فرماندهی و کارشناسان پلیس در جهت افزایش امنیت اجتماعی، آگاه سازی جامعه و آرامش عمومی در حوزه‌های مختلف خواهد بود.

ارسال نظرات