یازدهم اسفندماه مرصاد دیگری پیش روی ملت بزرگ ایران است

همایش تبیین حماسه حضور با موضوع مشارکت قوی و حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه باحضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری به میزبانی شهرداری کهریزک برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۱۹۰۰
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶

 

 

   به همت ستاد انتخابات شهرستان ری همایش تبیین حماسه حضور با موضوع مشارکت قوی و حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه باحضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری به میزبانی شهرداری کهریزک برگزار شد.

در این برنامه که باحضور بخشداران، شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای تابعه برگزار شد، فرماندار ویژه شهرستان ری شهرداران و دهیاران را در خط مقدم خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: بخش مهمی از افزایش رضایتمندی مردم که پس از ذات اقدس الهی و ذوات مبارک اهل بیت «ع» صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند وابسته به خدماتی است که از سوی شوراهای اسلامی، شهرداران و دهیاران ارائه می شود.

باب الحوائجی افزود: در نظام جمهوری اسلامی همه برای مردم هستند. خدمتگزاران و کارگزاران دولتی از مردم و برای مردم هستند، نمایندگان مجلس و شوراهای اسلامی از مردم و برای مردم می باشند، پس همه باید برای مردم و جلب رضایت این ولی نعمتان حقیقی انقلاب قدم برداریم.

وی ادامه داد: در یازدهم اسفندماه لوح زرین دیگری به روی مردم شریف ایران گشوده خواهد شد. هنر ما و شما همراه نمودن و ترغیب قشری از جامعه است که شاید جهت حضور در پای صندوق های رأی تردید داشته و هنوز به تصمیم قطعی نرسیده اند. این تردیدها با عمل و کار مؤثر ما برطرف خواهد شد. پس وظیفه ما این است که گوش شنوای مردم باشیم‌.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان ری در ادامه گفت: در روزهای انتهایی جنگ تحمیلی فردی ملعون به نام مسعود رجوی بعنوان عروسک خیمه شب بازی در دستان سران استکبار جهانی به خیال تصرف تهران و شکست انقلاب اسلامی حمله ای را آغاز نمود که در عملیاتی به نام مرصاد با مجاهدت رزمندگان اسلام و رشادت فرماندهانی همچون سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین همدانی زمین گیر شده و به هلاکت رسیدند. اگر آن ایستادگی ها در آن روز و در آن مکان نبود قطعاً کشور ما امروز شرایط دیگری داشت.

معاون استاندار تهران افزود: امروز مرصاد دیگری پیش روی ملت بزرگ ایران است. بسیاری از تصمیمات و اقدامات دشمنان نظام در گروی میزان مشارکت مردمی است که همیشه پای این نظام ایستاده و از آن حمایت نموده اند. مردم عزیز ایران قطعاً از این آزمون نیز با سربلندی خارج خواهند شد. اما ما بعنوان کارگزاران نظام وظایفی داریم که باید به بهترین شکل به آنها عمل نماییم.

باب الحوائجی ادامه داد: مقام عظمی ولایت ۴ راهبرد اساسی را برای انتخابات سالجاری معین فرموده اند که به حول و قوه الهی و مدد اهل بیت اتفاق خواهند افتاد. اما ما نیز وظایفی داریم تا این ۴ رکن شکل زیباتری به خود بگیرند. حضرت آقا تأکید فرمودند که مهمتر از رقابت های حزبی و پیروزی و شکست گروه ها در انتخابات اقتدار نظام، افزایش مشارکت و یکپارچگی مردم در پای صندوق های اخذ رأی می باشد.

وی افزود: دهیاران و شهرداران باید با اقدام و عمل خود مردم را تشویق به حضور در پای صندوق های رأی نمایند. مقام معظم رهبری حرکت در جهت افزایش مشارکت در انتخابات را یک تکلیف واجب که بر گردن مسئولین است تعیین فرموده اند. این سخن از سوی نایب حضرت ولی عصر ارواحناالفداه است. ما در برابر فرمایش امام زمان چه وظیفه ای داریم؟

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان اضافه کرد: شهرداران و دهیاران میبایست از ایام دهه مبارک فجر استفاده نموده و برنامه های امیدآفرین و مؤثر خود را ارائه نمایند. مردم با دیدن کار و تلاش ما دلگرم می شوند. رفع کاستی ها و دغدغه های مردم نقش بسزایی در ایجاد حس امید و اطمینان در شهروندان داشته که یکی از آنها افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار