مدیرکل هواشناسی اردبیل:

هفته‌ای همراه با بارش برف برای اردبیل پیش‌بینی می‌شود

اردبیل - مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از فردا آسمانی ابری و مه آلود توام با وزش باد خزری همراه با بارش برف و یخبندان معابر شهری برای اردبیل پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۲۰۵۵
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

هفته‌ای همراه با بارش برف برای اردبیل پیش‌بینی می‌شود

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، با اشاره به تداوم هوای پایدار در سطح استان تا پایان امروز اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی جریانات جنوبی در استان تداوم یافته و تغییرات دمایی در طول روز نسبت به روز گذشته قابل ملاحظه نخواهد بود.

وی با بیان اینکه از فردا ضمن کاهش دمای هوا شاهد وزش باد خزری به ویژه در شهرستان‌های نوار شمالی استان خواهیم بود، گفت: از عصر دوشنبه آسمانی ابری و مه آلود توام با وزش باد خزری همراه با بارش برف و کولاک و لغزندگی و یخبندان معابر شهری و جاده‌ها در اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: عمده فعالیت این سامانه بارشی طی روز سه شنبه در نواحی مرکزی و جنوبی خواهد بود که این سامانه بارشی تا بعدازظهر چهارشنبه در استان ادامه می‌یابد.

کوهی با بیان اینکه بارش‌های اولیه در شهرستان‌های نوار شمالی به صورت باران بوده و سپس با تقویت این سامانه در استان بارش برف آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: لذا توجه به هشدار سطح نارنجی شماره ۷۲ مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اردبیل توصیه می‌شود.

وی تصریح کرد: این سامانه عصر چهارشنبه از استان خارج شده اما برودت دما نیز تا روز پنج‌شنبه تداوم می‌یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار