خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

هدف ما این است که با تقویت دارالقرآن‌ها و دارالتحفیظ‌ها بتوانیم به شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی مجهز به فرهنگ قرآنی کمک کنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همه دارالقرآن‌های بسیج که امروز افتتاح شدند، دارای مجوز رسمی و شناسه راهبری هستند و می‌توانند به متربیان قرآنی گواهی رسمی اعطاء کنند.
کد خبر: ۹۵۷۲۱۱۲
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

هدف ما این است که با تقویت دارالقرآن‌ها و دارالتحفیظ‌ها بتوانیم به شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی مجهز به فرهنگ قرآنی کمک کنیم

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی در آیین افتتاح ۱۱۴ دارالقرآن بسیج، ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و سالروز ولادت امام جواد علیه‌السلام اظهار داشت: در سایه نعمات بزرگی که در پرتو انقلاب به‌دست آوردیم، شاهد هستیم که رویکرد مردم ایران اسلامی به‌ویژه جوانان، به قرآن و آموزه‌های قرآنی، رویکردی کاملا مشفقانه و اعتلایی است.

وی در ادامه، استقبال قابل توجه نوجوانان و جوانان ایران اسلامی به قرآن و آموزه‌های قرآنی را یک فرصت برای تشکیلات مردمی انقلاب اسلامی دانست و گفت: با تلاش‌هایی که مسئولین تعلیم و تربیت استان‌ها و شهرستان‌ها و مسئولین سپاه‌های استان‌ها در پشتیبانی از دارالقرآن‌های بسیج انجام داده‌اند، امروز با حضور سرلشکر «سلامی» فرمانده کل سپاه که یک شخصیت قرآنی هستند، شاهد افتتاح رسمی ۱۱۴ دارالقرآن‌ بسیج در سراسر کشور هستیم. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: همه دارالقرآن‌هایی که امروز افتتاح شدند، دارای مجوز رسمی و شناسه راهبری هستند و می‌توانند به متربیان قرآنی گواهی رسمی اعطاء کنند؛ همچنین تلاش شده فضای کلاس‌های دارالقرآن بسیج، استانداردسازی شود.

سردار سلیمانی با اشاره به ایجاد پنج هزار و ۸۴۰ ظرفیت آموزشی در دارالقرآن‌های بسیج در رشته‌های حفظ، تجوید، مفاهیم و روخوانی، گفت: تلاش شده است که در استان‌ها دارالتحفیظ و در شهرستان‌ها دارالقرآن نیز داشته باشیم.

وی بیان اینکه قرار است ۱۲۲ دارالقرآن دیگر نیز به زودی به مجموعه دارالقرآنی بسیج اضافه شوند، گفت: البته هنوز تا رسیدن به ۵۰۰ درالقرآن راه زیادی داریم که می‌طلبد همه ظرفیت‌ها و همت‌ها در این راستا بکارگیری شوند. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان تصریح کرد: هدف ما این است که با تقویت دارالقرآن‌ها و دارالتحفیظ‌ها بتوانیم به شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی مجهز به فرهنگ قرآنی کمک کنیم. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار