مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

مشاوران کسب‌وکار اردبیل توانمند شدند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: دوره آموزشی توانمندسازی مشاوران کلینیک کسب‌وکار استان به‌منظور عارضه‌یابی هرچه بهتر مشکلات واحدهای تولیدی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۱۳۲
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

مشاوران کسب‌وکار اردبیل توانمند شدند

به گزارش بسیج به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی اظهار داشت: هدف از ایجاد درمانگاه‌های کسب‌وکار، استفاده از ظرفیت مشاوران برای عارضه‌یابی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی است که این مشاوران در قالب بازدید از واحدهای تولیدی تلاش می‌کنند ضمن احصاء مشکلات، راهکارهای مناسبی برای رفع آن ارائه کنند.

وی ادامه داد: استفاده از مشاوران توانمند و کاربلد، زمینه عارضه‌یابی هرچه بهتر مشکلات واحدهای تولیدی را فراهم می‌سازد که به همین منظور، این دوره آموزشی با استفاده از اساتید مجرب استان‌های موفق، برای اعضای کلینیک کسب‌وکار استان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: در ۹ ماه اول سال جاری، اعضای کلینیک کسب‌وکار استان از ۴۱ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی اردبیل ۱، اردبیل ۲ و مشگین‌شهر بازدید میدانی داشته‌اند که کلیه هزینه‌های عارضه‌یابی این کلینیک توسط شرکت شهرک‌های صنعتی پرداخت شده است.

 وی تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌ها و بررسی‌های میدانی کلینیک کسب‌وکار از شهرک‌های صنعتی استان، علل ۸۰ درصد از راکد ماندن واحدهای تولیدی مربوط به کمبود نقدینگی و نیاز به تسهیلات بانکی و مابقی مربوط به موضوعاتی از قبیل؛ فرسودگی خطوط تولید، مواد اولیه، عدم امکان رقابت در بازار و یا مشکلات حقوقی آنان بوده است.

علایی گفت: هزینه برای مشاوره به منزله یک سرمایه‌گذاری سودآور است و آموزش و مشاوره راه روشنی را در پیشروی بنگاه‌های اقتصادی قرار می‌دهد و آنها را به شرکت‌هایی توسعه‌یافته و دانش‌بنیان تبدیل می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار