رییس تبلیغات اسلامی گرمی:

۲ مسجد گرمی میزبان مراسم اعتکاف خواهد بود

گرمی - رییس اداره تبلیغات اسلامی گرمی از اجرای مراسم معنوی اعتکاف در ۲ مسجد این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۲۶۱۶
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

۲ مسجد گرمی میزبان مراسم اعتکاف خواهد بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت الاسلام حمید بهاری صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی با محوریت هماهنگی و برنامه‌ ریزی آئین معنوی اعتکاف اظهار کرد: آئین معنوی اعتکاف همزمان با سراسر استان، در مسجد جامع گرمی و نیز مسجد باب الحوائج (ع) انگوت ویژه برادران و خواهران از ۵ تا ۷ بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: طی برنامه ریزی‌های انجام‌شده برای برگزاری مراسم «اعتکاف تمدن ساز»، مقرر شده در راستای ارتقای کیفی برنامه‌ها و بهره‌مندی بیشتر معتکفان، از اساتید، مداحان، قاریان و مشاوران جهت بصیرت افزایی و دانش افزایی معتکفان مخصوصاً جوانان و نوجوانان استفاده شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی ادامه داد: در سه روز ایام اعتکاف با استفاده از بروشور، فلش، ویدئو پروژکتور و بسته‌های آموزشی و فرهنگی، برنامه‌های نشاط آوری در مساجد برگزار خواهد شد و در نهایت برای همه اعتکاف اولی‌ها، هدایا و جوایزی اهدا می‌شود.

بهاری بیان کرد: جشن‌ها، مسابقات قرآنی، مشاوره خانواده، جوانان، مداحی و محفل انس با قرآن از برنامه‌های اصلی مساجد جهت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، جهاد تبیین، انتخابات، دشمن‌شناسی است.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم، از اساتید، سخنرانان، مداحان و مشاوران بومی جهت پوشش این برنامه‌ها بهره خواهیم برد چرا که هدف و سیاست اصلی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی بر حمایت، توانمندسازی و دانش افزایی نیروهای بومی است.

ارسال نظرات