سردارامیری در همایش فرهنگی و هنری بسیج دربندرعباس :

هنر انقلاب اسلامی متعهد بودن به اخلاق، عدالت و ایثار است

به همت معاونت فرهنگی و هنری سپاه امام سجاد علیه السلام همایش فرهنگی هنری بسیج درسالن امام خامنه ای بندرعباس برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۷۲۶۹۲
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سردار هدایت الله امیری جانشین سپاه امام سجاد علیه السلام دراین همایش گفت: هنر انقلاب اسلامی متعهد بودن به اخلاق، عدالت و ایثار است و برای اصلاح و هدایت جامعه گام برمی‌دارد.

سردار امیری هنر متعهد و انقلابی را هنری دانست که در راستای فطرت انسانی برای آگاهی و بیداری انسان‌ها و مبارزه با ظلم وستم به وجود آمده باشد و مهم‌ترین شاخصه آن دفاع از ارزش‌هایی است که درجریان انقلاب شکل گرفته است.

جانشین سپاه امام سجاد علیه السلام با اشاره به اینکه رأی مردمی، پشتوانه مجلس شورای اسلامی است، اظهار کرد: یازدهم اسفندماه امسال، دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و انتخابات مهم‌ترین رویداد سیاست داخلی کشور است.
سردار امیری با اشاره به اینکه جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی از ضروریات امروز کشور ماست، افزود: تاثیرگذاران فرهنگی بسیج می‌توانند در این عرصه ورود مناسبی داشته و به بیان دستاوردها و واقعیت‌ها بپردازند تا از القائات شبهات دشمنان جلوگیری شده و گره‌های ذهنی افراد را باز کند.
وی با اشاره به اینکه انتخابات پر شور می‌تواند نقشه‌های دشمن را خنثی کند، افزود: انتخابات نقش تعیین کننده‌ای دارد. از مدت‌ها قبل دشمنان برای کمرنگ شدن انتخابات ایران نقشه کشیده اند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار