خبرهای داغ:
در آئین اختتامیه بزرگترین کاروان فرهنگیان کشور در اهواز بیان شد:

شهادت، با هدفی مقدس است/ وقتی هدف مقدس شد همه تئوری ها به هم می ریزد

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش فارس، گفت:شهادت وقتی با هدف مقدس همراه می شود معنا پیدا می کنند وقتی هدف مقدس شد همه تئوری ها به هم می ریزد.
کد خبر: ۹۵۷۲۹۳۹
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آیین اختتامیه اردوی راهیان نور و پیشرفت فرهنگیان فارس بزرگترین کاروان فرهنگیان کشور در اهواز برگزار شد.

دکتر فرشید قاسمی در این آیین اظهار داشت: زیارت شهدا توفیقی است که ممکن است برای هر فردی در زندگیش اتفاق نیفتد لذا خداوند این لطف را شامل حال ما کرده است.

وی افزود: این شهدا هستند که برای ما دعوت نامه می فرستند تا در یادمان شهدا حضور یابیم و با آنها تجدید میثاق کنیم.

قاسمی تصریح کرد: شهادت وقتی با هدف مقدس همراه می شود معنا پیدا می کنند وقتی هدف مقدس شد همه تئوری ها به هم می ریزد.

وی با بیان اینکه شهید یک مرتبه به مرحله به شکوفایی میرسد عنوان کرد:براساس تحقیقات ده ویژگی در زندگی شهدا وجود دارد لذا ضروری است این ویژگی ها، در مدارس تدریس شود،

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: اطاعت از ولایت، بصیرت، خدمت رسانی، مقابله با ظلم، شجاعت، پرهیز از دنیا طلبی، زمان شناسی، توکل، عشق ورزیدن به اهل بیت علیهم السلام و خودباوری ده ویژگی زندگی شهداست.

وی ادامه داد: انعطاف پذیری، جامعیت پذیری و ژرف اندیشی سه ویژگی افراد دارای بصیرت است.

قاسمی گفت: اگر دانش آموزان ده ویژگی زندگی شهدا را دارا باشند دارای هوش معنوی هستند و این هوش لازمه برقراری ارتباط با خداوند و خلق است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس نیز در این آیین گفت: در این اردوی بزرگ قریب ۱۳۰ نفر کار خدمات دهی به بزرگترین کاروان فرهنگیان کشور را بر عهده داشتند.

ایمان ایمانی فر، با اشاره به وجود ۱۵ هزار شهید در استان فارس، افزود: این استان ثابت کرد که معلمانش هم شهید و هم شهید پرور هستند.

به گزارش بسیج، اردوی راهیان نور و پیشرفت با حضور یک هزار معلم استان فارسی که بزرگترین کاروان فرهنگیان کشور می باشد در استان خوزستان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار