خبرهای داغ:

تکریم پدر شهید کاوندی در شوش

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی در سالروز میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر، در دیدار با خانواده شهید کاوندی تکریم پدر این شهید را به نیابت از فرزند شهیدشان انجام دادند.
کد خبر: ۹۵۷۳۱۵۸
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش،به پاس گرامیداشت ولادت امیرالمومنین علی علیه السلام و مقام پدر ، با پدر شهید عظیم کاوندی دیدار بعمل آمد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال (ع) گفت: بمناسبت میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام و روز پدر با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان شوش دانیال (ع) با پدر شهید عظیم کاوندی از شهدای پایگاه حضرت دانیال (ع) حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی در کوی دانیال علیه السلام دیدار و با اهدای هدیه تجلیل بعمل آمد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال (ع) ضمن قدردانی از خانواده شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تأکید کرد: میراث شهدا چراغ راه حرکت بسیج و سپاه است و بسیج خود را موظف به زنده نگه داشتن یاد این عزیزان می‌داند و هیچ اجر دنیوی قادر نیست زحمات و ایثار خانواده‌های شهدا را جبران کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:خدای متعال خانواده شهدا را عزیز کرده وظیفه‌ ‌ما است که عزّت الهی این عزیزان را حفظ کنیم و باید این کار را بکنیم. و امیدواریم ان‌شاءالله خدای متعال توفیق بدهد به همه‌ی مسئولان که بتوانند وظیفه‌شان را در قبال خانواده‌های معظم شهدا بدرستی انجام بدهند و خدا را از خودشان راضی کنند.

گفتنی است در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین علیزاده امام جمعه شهرستان، مهندس حویزه فرماندار، آقای الهایی ریاست بنیاد شهید ، رئیس میراث فرهنگی و بخشدار مرکزی حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار