تور بازدید از کارخانه نوآوری آزادی تهران

کد خبر: ۹۵۷۳۲۹۲
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان، دکتر قاسم پور، مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان گفت: تور بازدید از کارخانه نوآوری آزادی با حضور اقای مهندس شریف آبادی معاون صنایع کوچک و تعدادی از مشاوران شرکت شهرک‌های صنعتی و اعضای گروه جهادی شهید سلیمانی کانون بسیج مهندسین صورت پذیرفت.
تور بازدید از کارخانه نوآوری آزادی تهران
دکتر قاسمپور افزود این تور در دوم بهمن ماه با هدف آشنایی با فضای کارخانه نوآوری آزادی و استارت آپ‌های مستقر در کارخانه برگزار شد.

کارخانه نوآوری آزادی، اولین کارخانه در نوع خود است که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با مشارکت بخش خصوصی در جاده مخصوص کرج تاسیس شده است. این کارخانه با وسعت حدود ۱۸۵۰۰ مترمربع، یک کارخانه متروکه با نام «الکترودسازی آما» بوده که طی فرآیند بازسازی، تبدیل به اولین کارخانه نوآوری کشور و اولین شعبه پارک فناوری پردیس شده است.
تور بازدید از کارخانه نوآوری آزادی تهران
فضای کار اشتراکی مناسب، خدمات حرفه‌ای کسب وکار و آموزش‌های تخصصی، ارتباط با سرمایه‌گذاران و رابطان کسب و کار، تامین سرمایه نقدی مورد نیاز و افزایش هم‌افزایی و یادگیری پس از دوره شتابدهی در یک مکان متمرکز، از جمله کارکرد‌های اصلی کارخانه نوآوری آزادی است.

تور بازدید از کارخانه نوآوری آزادی تهران

ارسال نظرات
آخرین اخبار