الزام دستگاه‌های اجرایی به تدوین نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: تمام دستگاه‌های استان باید برنامه های نقشه برداری و اطلاعات مکانی خود در شورای برنامه‌ریزی استان تأیید کنند.
کد خبر: ۹۵۷۳۵۳۷
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

الزام دستگاه‌های اجرایی به تدوین نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی

به گزارش خبرگزاری بسیج ،موسی عبادی اظهار کرد: جلسه گروه کاری کاربران نقشه و اطلاعات مکانی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برگزار شد تا موضوعات و مسائل مهم در این حوزه مورد بررسی و مشورت اعضا قرار گیرد.
وی تصریح کرد: بر اساس قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه‌ای کشور فعالیت‌های مرتبط با نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی، عکسبرداری هوایی، تهیه و تولید نقشه‌های پوششی و شهری در مقیاس‌های مختلف و نظارت بر آن در حوزه غیرنظامی بر عهده سازمان نقشه‌برداری کشور است.
معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: استانداردها و دستورالعمل‌های مربوط توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و با رعایت جهت‌گیری‌های کشوری از جمله آمایش سرزمین تهیه و ابلاغ می‌شود.
عبادی افزود: بر اساس دستورالعمل اجرای بودجه و تنظیم موافقت‌نامه‌های اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان‌ها در سال‌جاری مقرر شد تهیه برنامه‌های اطلاعات مکانی، به‌روز نگهداری و توسعه شبکه‌های مبنایی، به‌روزرسانی نقشه‌ها و پیاده‌سازی سامانه‌ها SDL استان با هماهنگی سازمان نقشه‌برداری کشور انجام شود.

 
 
ارسال نظرات