رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد:

آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی برای حضور نامزدهای انتخاباتی

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از آمادگی این دانشگاه برای حضور همه نامزدهای انتخاباتی به منظور ارائه برنامه‌های خود خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۳۵۷۰
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی برای حضور نامزدهای انتخاباتی

اسماعیل چمنی ۸ بهمن در نشست هم‌اندیشی پیرامون انتخابات که با حضور مدیران دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه‌ها در خط مقدم افزایش مشارکت در انتخابات قرار دارند، گفت: در همین راستا دانشگاه محقق اردبیلی از هر اقدام و فعالیتی که منجر به افزایش مشارکت و انتخاب اصلح شود، به صورت همه‌جانبه حمایت کرده و آمادگی خود را جهت حضور نامزدهای انتخاباتی‌ برای ارائه برنامه‌های خود اعلام می‌دارد.

وی به ترغیب دانشجویان جهت مشارکت در انتخابات تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا با مشارکت حداکثری به دنیا ثابت کنیم که نظام، وطن و کشورمان را دوست داریم و به عهدی که با شهدا بسته‌ایم به آن پایبندیم.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به افزایش مشارکت در انتخابات سال‌جاری تاکید ویژه داشته‌اند، ادامه داد: مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران باید تعصب خود نسبت به نظام و کشور را دوچندان کرده و زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم آورند.

وی با اشاره به تلاش اقدامات دشمنان جهت کاهش مشارکت در انتخابات، افزود: اساتید دانشگاه با استفاده از ابزار جهاد تبیین روشنگری کرده و دشمنان را مایوس خواهند کرد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به قدرت برتر جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: دنیا از قدرت نظامی و پهبادی جمهوری اسلامی ایران مات و مبهوت مانده و توانایی مقابله با قدرت سیاسی و نظامی ایران را ندارد.

اسماعیل گلی مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه انتخابات مهمترین موضوع و رزمایش سیاسی کشور در سال‌جاری است، گفت: نگاه کلان جامعه به صحنه‌آرایی و میدان‌داری سیاسی کشور نشان می‌دهد که دو دسته در کشور وجود دارد. دسته اول بدخواهان نظام، عزت، سربلندی و اقتدار ایران بوده و خواستار عدم مشارکت مردم در انتخابات هستند و دسته دوم دلسوزان و علاقمندان به عزت ایران اسلامی هستند و همیشه مشوق مردم به مشارکت بوده‌اند.

وی به نقش اساتید دانشگاهی در افزایش مشارکت و تأثیرگذاری در مخاطبان تاکید کرد و افزود: مدیران نظام نیز متناسب با اختیارات و وظایف خود رسالت بزرگی در این هماورد بزرگ ملی و سیاسی دارند.

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی تاکید کرد: مقام معظم رهبری نیز همواره به مشارکت و نقش نخبگان جامعه در انتخابات تاکید داشته‌اند.

ارسال نظرات