خبرهای داغ:
احمدوند:

مدیران نگاه ویژه‌ای به برنامه‌های دهه فجر در راستای جهاد تبیین داشته باشند

همدان-فرماندار نهاوند گفت: در راستای جهاد تبیین مدیران نگاه ویژه‌ای به برنامه‌های این ۴۰ ساله داشته باشند و موضوع انتخابات را به صورت ویژه‌تر تبیین کنند همچنین امیدآفرینی و رضایتمندی مردم را مد نظر داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۷۳۵۸۰
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر شهرستان نهاوند اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا آنچه در طول این ۴۰ سال اتفاق افتاده با یک تفاوت ویژه را به اطلاع مردم برسانیم.

وی بیان کرد: در راستای جهاد تبیین مدیران نگاه ویژه‌ای به برنامه‌های این ۴۰ ساله داشته باشند و موضوع انتخابات را به صورت ویژه‌تر تبیین کنند همچنین امیدآفرینی و رضایتمندی مردم را مد نظر داشته باشند.

فرماندار نهاوند با اشاره به برپایی نمایشگاه «امید تا ظهور» در ایام الله دهه فجر گفت: ادارات شهرستان در برپایی این نمایشگاه تلاش خود را به کار ببرند و همکاری‌های لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اتفاقات بسیار خوبی که در طول ۴۰ سال گذشته رخ داده است، بیان کرد: در طول ۴۰ ساله گذشته، اتفاقات بسیار خوبی در کشور رخ داده است اما با استقرار دولت سیزدهم اتفاقاتی که رخ داده مطابقت می‌کند با کارهایی که در ۴۰ سال گذشته انجام شده است .

احمدوند گفت: امسال در شهرستان در بحث کلنگ‌زنی‌ها و افتتاح‌ها برنامه‌های بسیار خوبی در پیش رو داریم، اما باید از ظرفیت این ایام الله بیشتر برای دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده کنیم و برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که رضایتمندی مردم را در سطح شهر و روستاها به دست بیاوریم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در برگزاری هر چه بهتر انتخابات اظهار داشت : انتخابات یکی از مهمترین وظایف شرعی است که بر عهده ی ما گذاشته شده و مربوط به یک ارگان خاص نیست بلکه مربوط به همه اقشار مردم است و باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

فرماندار نهاوند با تأکید بر امید آفرینی، نشاط اجتماعی و امیدافزایی خاطرنشان کرد: مدیران و رسانه‌ها در انعکاس اخبار و رخدادها در بخش‌ها، روستاها و بحث امیدآفرینی، نشاط اجتماعی و امیدافزایی نقش به سزایی دارند و باید در راستای جهاد تبیین گام بردارند، همچنین برای جهاد تبیین نگاه ویژه‌ای به انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات