همزمان با دهه فجر؛

قرارگاه محرومیت‌زدایی در مناطق محروم اردبیل دایر می‌شود

اردبیل - مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: قرارگاه محرومیت زدایی در مناطق محروم استان اردبیل همزمان با دهه فجر در قالب اردوهای جهادی تحت عنوان رزمایش شهدای راه قدس دایر می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۳۷۳۵
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

قرارگاه محرومیت‌زدایی در مناطق محروم اردبیل دایر می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، مهدی فیضی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد استانی دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: قرارگاه محرومیت زدایی در مناطق محروم استان اردبیل همزمان با دهه فجر در قالب اردوهای جهادی تحت عنوان رزمایش شهدای راه قدس دایر می‌شود.

وی به انجام خدمات رایگان تخصصی جهاد دامپزشکی در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: انجام ویزیت و واکسیناسیون دام و طیور، سمپاشی اماکن و جایگاه‌های نگهداری دام، برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه روستاییان و عشایر از مهمترین برنامه‌هایی است که بر حسب اقتضای زمان در طول دهه فجر با همکاری بسیج سازندگی سپاه در مرکز و کلیه شهرستانهای استان انجام می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل بر ضرورت جهاد تبیین و آگاه ساختن مردم از خدمات نظام و دولت تاکید کرد و ادامه داد: دامپزشکی به عنوان ستون بهداشت و امنیت غذایی جامعه و عنصر مهم در تولید پایدار و رشد اقتصاد ملی محسوب می‌شود.

فیضی دهه فجر را فرصت مناسب و مغتنمی برای اطلاع رسانی فعالیت‌ها دانست و افزود: اطلاع رسانی فعالیت‌ها و عملکردهای دامپزشکی به طرق مختلف باید از مهمترین برنامه‌هایی باشد که در این دهه انجام می‌شود و نتیجه و دستاورد این کار نشان از تحقق و عمل به فریضه جهاد تبیین است.

وی خاطرنشان کرد: حضور در مزار شهدا و مراسم میهمانی لاله‌ها و غبار روبی و عطر افشانی آن، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان، برگزاری مراسم یادواره شهدا توأمان با جشن انقلاب، حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و برگزاری ملاقات حضوری چهره به چهره با دامداران، دامپروران، فعالان صنعت طیور و دام، روستاییان، عشایر و کلیه بهره برداران دامپزشکی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است که با توجه به اقتضای فرصت و زمان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات