خبرهای داغ:

دیدار و تجلیل از خانواده های شهدا توسط فرمانده گروه ۴۲۲ نزاجا در شهرستان باغملک

فرمانده گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی نزاجا به مناسبت میلاد امیرالمومنین حضرت علی(ع) با تعدادی از پدران و خانواده های معظم شهدا در شهرستان باغملک دیدار و از صبر و پایداری این خانواده ها تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۵۷۳۸۲۵
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

سرهنگ سید حسین فرقانی ضمن قدردانی از خانواده شهدای انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس ، شهدای حریم آل الله و شهدای مدافع امنیت با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا تأکید کرد: میراث شهدا چراغ راه حرکت ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران است و خود را موظف به زنده نگه داشتن یاد این عزیزان می‌دانیم و هیچ اجر دنیوی قادر نیست زحمات و ایثار خانواده‌ های معظم شهدا را جبران کند.

 

سرهنگ فرقانی در این دیدار ضمن تبریک میلاد مولی‌الموحدین علی (ع) و روز پدر گفت: این روز را به تمام ملت سرافراز ایران اسلامی ، آحاد شیعیان جهان و به ویژه به خانواده های معظم شهدا که امیر مؤمنان را مقتدای خود قرار داده‌اند تبریک می‌گویم و به خانواده شهدا عرض ارادت داشته و آرزو می‌کنم راه آنها پرفروغ و پر رهرو باشد.

 

یادآور میشویم که از خانواده های معظم شهدا ، شهید بسیجی مهراب سلیمانی(پورخانی) و شهدای ارتش شهید ترکعلی آخ شیخ ، شهید غضنفر محمدرضایی لرکی ، شهید پیرعلی زنگنه و شهید عزیز الله بهمنی شهید نظم و امنیت تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار