لزوم بیان دستاوردهای انقلاب در فضای مجازی

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: باید طی دهه فجر انقلاب، در فضای مجازی دستاوردهای انقلاب را بیان کنیم و بدین طریق با شبهات و بذر ناامیدی که دشمن در ذهن و افکار مردم به ویژه جوانان می‌پاشد، مقابله کنیم.
کد خبر: ۹۵۷۴۰۲۹
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، در رزمایش رویداد فرهنگی و هنری بسیج به عنوان مثل مصطفی ۲ که در دانشگاه آزاد کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا به ویژه شهدای تروریستی کرمان وغزه وتبریک دهه فجر، گفت: رویداد امروز با نام شهید مصطفی صدر‌زاده برگزار می‌شود که با تعابیر بلندی که مقام معظم رهبری در مورد این بسیجی مجاهد در عرصه فرهنگی ارائه کردند باید الگوی همه ما باشد.

وی افزود: شرایط ملی، بین‌المللی و منطقه را امروز همه می‌دانند و در این شرایط انتخابات را پیش رو داریم تمام طرح‌ ریزی‌ها و نقشه عملیاتی در حوزه انتخابات باید انجام شده باشد و در این یک ماه باقی مانده باید با شناختی که از دشمن پیدا کردیم با اهداف و نقشه راه دشمن مقابله کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز دشمن کارش این است که در فضای مجازی به همه کاستی‌ها برای ایجاد ناامیدی ضریب دهد و به تبع آن همه ما باید در دهه فجر انقلاب و همچنین در فضای مجازی دستاوردهای انقلاب را بیان کنیم و با این شبهه و بذر ناامیدی که دشمن در ذهن و افکار مردم به ویژه جوانان می‌پاشد مقابله کنیم.

سردار نظری بیان داشت: باید از ظرفیت‌های موجود برای مقابله با دشمن اقدام کرد؛ یکی از ظرفیت‌های ما استفاده از چهره‌های کاریزماتیک است که مهمترین این شخصیت در کرمان شهید سلیمانی و مکتب حاج قاسم است.

وی در ادامه گفت: وضعیت بین‌المللی و اقدام دشمن حول محور جریانات نقطه‌ای است که در کشور وجود دارد و مؤلفه‌های قدرت نظام را شناسایی کرده که رهبری، مکتب قوی، امنیت قوی و مردم همراه این مؤلفه‌ها هستند و این روزها مورد هجمه قرار گرفته‌اند لذا باید در این حوزه تلاش کرد و چند نکته را مورد توجه داد که نخستین آن ولایتمداری است. باید از مکتب سلیمانی و ولایت‌نامه حاج قاسم در این مورد استفاده کرد و با تبیین این وصیت‌نامه می‌توان برای امیدآفرینی گام برداشت.

سردار نظری تصریح کرد : نکته دوم حضور مردم در همه مقاطع تاریخی انقلاب است که باید تشریح شود زیرا هر جا که مردم حضور داشتند به پیروزی رسیدیم و حضور مردم به معنای شکست دشمن است. راه سوم بصیرت افزایی و روشنگری است. همچنین استقلال و پیشرفت کشور موضوعی است که با تبیین آن می‌توان دشمن را مأیوس کرد و شکست داد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اتفاقات سیستان و بلوچستان و حادثه تروریستی کرمان در نتیجه تلاش دشمنان برای از بین بردن قدرت نظام دانست، عنوان کرد: دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن دستاوردها است که باید به این موضوع توجه در این حوزه روشنگری کرد. نباید دچار عادی انگاری و وادادگی شد، باید تلاش کرد و امروز مهمترین چیز باور به این است که در جنگ ترکیبی و فرهنگی قرار داریم و باید با تمام ابزاری که در اختیار داریم در این میدان جنگ جهاد کرد و مانند همیشه شهر حاج قاسم باید بیشترین مشارکت را در انتخابات داشته باشد لذا باید از فرصت دهه فجر و اعیاد پیش رو برای افزایش مشارکت در انتخابات استفاده کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار