معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان

وحدت و یکپارچگی رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان جزئیات برنامه‌های سپاه قدس گیلان در دهه فجر ۱۴۰۲ را با شعار«جشن ملی،مشارکت پرشور، آینده روشن »اعلام کرد .
کد خبر: ۹۵۷۴۲۹۷
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

وحدت و یکپارچگی رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،سرهنگ پاسدار «احمدرضا منشوری» معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان اضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی وحدت و یکپارچگی را رمز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد‌.

 

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا یاد انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) در ذهن مردم فراموش شود، تصریح کرد: از دستاورد‌های اقتصادی انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها می‌توان به سازندگی کشور با اولویت مناطق محروم، ساخت زیر بنا‌های عظیم، توسعه ریلی، توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی، حمایت از تولید، آب‌رسانی، توسعه صنعت برق، گاز رسانی، توسعه پتروشیمی و سایر موارد اشاره کرد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به پیشرفت‌های نظامی و دفاعی کشور در طول ۴۵ سال گذشته بیان کرد: پیشرفت‌های علمی، خودباوری صنعتی و اهتمام به مفاخر علمی کشور، نهضت سوادآموزی، پرورش نسل‌های قوی علمی، توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، نانو فناوری، طراحی و ساخت ابر یارانه و پیشرفت در سلول‌های بنیادین از دستاورد‌های علمی انقلاب است.

 

منشوری از برگزاری بیش از هشت هزار برنامه توسط سپاه گیلان در دهه فجر خبر داد و افزود: این برنامه‌ها با شعار «جشن ملی ، مشارکت پر شور ، آینده روشن» در حوزه‌های فرهنگی، محرومیت‌زدایی، سازندگی، ورزشی، توسعه زیر ساخت‌ها، آبرسانی به برخی روستاها، توزیع بسته‌های معیشتی و جلسات تبیینی و بصیرتی به منظور حضور حداکثری مردم شریف در انتخابات ۱۱ اسفند در سرتاسر استان گیلان اجرا می‌شود.

 

وی با اعلام جزئیات برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر تصریح کرد: مراسم مهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای رشت، نواختن زنگ انقلاب، رژه خودرویی و موتوری، رزمایش جهادگران فاطمی، برپایی میز خدمت، تجلیل از خانواده شهدا، مدافعان حرم و امنیت، اکران فیلم‌های جشنواره فجر و عمار، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم از دیگر برنامه‌هایی است که برای دهه فجر تدارک دیده شد.

 

منشوری مراسم راهیان قدس ویژه گرامیداشت شهدای مدافع حرم و تجلیل از رزمندگان محور مقاومت را جزو دیگر برنامه‌ها برشمرد و افزود: مراسم نورافشانی و جشن انقلاب، سر دادن شعار الله اکبر و شرکت همگانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله مهم‌ترین برنامه‌های سپاه قدس گیلان است.

وحدت و یکپارچگی رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود

ارسال نظرات
آخرین اخبار