۵۴ سایت مخابراتی در خلخال در حال اجرا است

معاون مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: ۵۴ سایت مخابراتی و تقویت امواج تلفن همراه و اینترنت در مناطق مختلف شهرستان خلخال در حال احداث است.
کد خبر: ۹۵۷۴۳۳۵
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

۵۴ سایت مخابراتی در خلخال در حال اجرا است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فرهنگ اسماعیل‌زاده روز سه‌شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات ارتباطی این شهرستان افزود: از مجموع ۵۴ سایت مخابرات و تقویت تلفن همراه و اینترنت خلخال ۲۴ مورد بهره‌برداری قرار گرفته و مابقی سایت‌ها در پیشرفت‌های مختلف فیزیکی در حال احداث و تکمیل هستند.

معاون مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل افزود: با تکمیل و بهره‌برداری از ۵۴ سایت مخابراتی خلخال پوشش همراه اول و اینترنت در مناطق روستایی و همچنین پوشش جاده‌های ارتباطی این شهرستان به حد مطلوب و قابل قبولی می‌رسد.

به گفته اسماعیل‌زاده ، برای راه‌اندازی این سایت‌ها بالغ بر ۵۹۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی هزینه می‌شود.

فرماندار خلخال نیز در این جلسه با اشاره به نزدیک شدن به موعد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: انتظار از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین مخابرات استان اردبیل فراهم کردن امکان انجام انتخابات مکانیزه و ایجاد زیرساخت‌های لازم در مناطق روستایی شهرستان است.

سید جواد یحیی‌زاده با اشاره به نقاط کور تلفن همراه اول و مشکل ارتباطی مردم در سطح مناطق روستایی و همچنین جاده‌های بین شهری این شهرستان خواستار رفع مشکل از سوی شرکت مخابرات استان اردبیل شد.

ارسال نظرات