اجرای 200 عنوان برنامه در دهه فجر در خاش

فرمانده سپاه خاش گفت: بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در شهر، بخشهای تابعه و مناطق روستایی این شهرستان تدارک دیده شده که حدود ۳۰ کمیته اجرای آنها را بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۵۷۴۴۷۶
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

 سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار، فرمانده سپاه شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار بسیج در خاش افزود: در نخستین روز از گرامیداشت دهه فجر، علاوه بر نواختن زنگ انقلاب، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و غیره در این شهرستان به اجرا درآمد.

وی بیان کرد: سرودخوانی، اجرای برنامه‌های ورزشی، نمایشی، طنز، خوانندگی آهنگ های انقلابی و نیز اعزام ۴۰ نفر از دانش آموزان به اردوی راهیان نور از برنامه های مهم اجرا شده در خاش بودند.

سردار مالدار ادامه داد: برگزاری همایش و گردهمایی نقش علما در تقریب مذاهب و تحکیم انقلاب اسلامی با محوریت مولوی شهید عبدالواحد ریگی از دیگر برنامه‌های شاخص در شهرستان خاش بود.

فرمانده سپاه شهرستان خاش اظهار داشت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی، نمایش عکس، کتاب و نقاشی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی پاسداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در خاش به شمار می رود.

این مسئول گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای تبیین اقدامات ارزشمند نظام و دولت در منطقه است، بنابراین از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی انتظار می رود، علاوه بر انجام دیدارهای مردمی خدمات نظام را برای اقشار جامعه بازگو کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار