خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری:

حلقات صادقین ظرفیت مناسبی برای تاثیرگذاری و تقویت انسجام سازمانی است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: حلقات صادقین ظرفیت مناسبی است که هم بر خود و هم بر مستمعین تاثیرگذار باشیم و انسجام سازمانی را تقویت کنیم.
کد خبر: ۹۵۷۴۵۴۷
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در نشست انسجام‌بخشی سرگروه‌های حلقات صادقین اظهار کرد: تشکیل حکومت دینی و نظام اسلامی مقدمه‌ ظهور امام عصر (عج) است و هر کدام از انبیا الهی و ائمه معصومین (ع) برای تشکیل آن سختی‌های زیادی را متحمل شدند.

وی با اشاره به دلایل تشکیل نشدن حکومت دینی افزود: عدم همراهی مردم در زمان‌های مختلف مهم‌ترین عامل شکل نگرفتن حکومت دینی و نظام اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان ضمن تشریح ابعاد مختلف شخصیت رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) با توکل به خدا و اعتقاد به نقش مردم در صحنه‌های مختلف توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و حکومت دینی را تشکیل دهد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از خصوصیات رهبر جامعه اسلامی، رهبری بر قلوب مردم است که شرط رسیدن به آن خودسازی و انقلاب درونی رهبر است.

نجاری در بخش دیگر از سخنان خود انقلاب اسلامی را نتیجه تکمیل اسفار اربعه امام خمینی(ره) دانست و گفت: ملاصدرا کتاب اسفار اربعه را نوشت ولی رهبر کبیر انقلاب اسلامی توانست آن را در جامعه پیاده کند.

وی عنوان کرد: تفاوت امام خمینی(ره) با سایر صوفیان این است که صوفیان عرفان را فقط در گوشه خانقاه می‌دیدند ولی امام خمینی (ره) چهارمین سفر از اسفات اربعه را بر خلاف صوفیان انجام داد و در راه رشد و تعالی مردم جامعه  تلاش کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: زمامداری حکومت اسلامی بر عهده انسان کامل یعنی ائمه معصومین (ع) است ولی امام خمینی (ره) با خودسازی و تهذیب نفس توانست خود را به ائمه معصومین شبیه کنید.

وی خاطرنشان کرد: حلقات صادقین ظرفیت مناسبی است که هم بر خود و هم بر مستمعین تاثیرگذار باشیم و انسجام سازمانی را تقویت کنیم که البته تشکیل کارگاه‌های آموزشی در این زمینه می‌تواند برای مربیان بسیار مفید واقع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات