دکتر سید محسن خادمی:

هر موقع دیدی دشمن در مقابلتان عربده می‌کشد بدانید که قدرتمندید

در مورخ ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ نشست روشنگری ویژه پایوران و سربازان در حسینیه ثارالله علیه السلام سپاه ناحیه بهارستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۷۴۴
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج: دکتر سید محسن خادمی عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین علیه السلام ضمن عرض تسلیت سالروز فرارسیدن وفات حضرت زینب سلام الله علیها گفت: اندیشه و نظام سیاسی غرب بر اساس نظام سرمایه داری است، به همین علت فروش مواد مخدر و اسلحه به علت درآمدزایی جمع آوری نمی شود هرچند هزاران نفر در کشورشان بمیرند، در صورت تلاش برای ریشه کن کردن این دو مقوله با توجه به اینکه در زندگی امروزی حتی کوچکترین تحرکات قابل رؤیت است به راحتی این موضوع قابل حل و فصل می باشد.

وی به علت مستقر کردن نیروهای نظامی در خاورمیانه اشاره کرد و افزود: علت هزینه کردن هنگفت جهت مستقر نمودن چند 10 هزاری نیروی نظامی در خاورمیانه باتوجه به نظام سرمایه داری کشورهای غربی چیست؟ اولا 50 درصد انرژی جهان در ایران است ثانیا هر کشوری به سه آب راه تنگه هرمز، باب المندب و تنگه مالاکا مشرف باشد ابر قدرت جهان است و ثالثا کشورهایی که دارای انرژی یا ذخایر هستند یا باید تحت سلطه غرب باشند و یا باید هزینه بپردازند مانند کشور سوریه و عراق که کماکان کشورهای غربی در آنجا در حال استخراج نفت هستند و تنها کشوری که ظلم و زورگویی را نمی پذیرد ایران است .

ایشان در خصوص انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی اشاره کرد: هر موقع دیدید دشمن در مقابلتان عربده می کشد و با این کار دنبال به چالش کشیدن شماست بدانید که قدرتمندید، انقلاب اسلامی یک جریان است، صدام که شخصی دیکتاتور و صاحب نفوذ بود بی علت به اصحاب رسانه نگفت تا سه روز دیگر در تهران مصاحبه خواهم کرد. پشتش گرم بود به تجهیزات آمریکایی، سرخوش بود از حمایت کشورهای اروپایی و دلیل شکست خوردنش در جنگ تحمیلی همین جریان انقلاب اسلامی و خون شهداست، در کربلای 4 و 5 حدود 20 هزار نفر از جوانان ما شهید شدند.

سید محسن خادمی گریزی به هزینه هنگفت رسانه بابت وارونه جلوه دادن حقایق اشاره کرد و گفت:  وارونه جلوه دادن حقایق از ترفندهای دشمن جهت بدحال کردن مردم در فضای مجازی است، زمانی پیش میآید مردم شغلی ندارند و بیکارند، یک زمانی هم احساس می کنند که شغل ندارند مثلا معلم هستند و می گویند معلمی بدبختی است، رسانه کارش زائل کردن این قضیه است در این مواقع است که انسان دیگر حال جنگیدن نخواهد داشت.

خادمی در پایان افزود: ما نمی گوییم همه چیز عالی است ولی اوضاع جهان نیز بهتر از ما نیست، مثلا در کشور انگلیس همین دیروز برق حدود 200 هزار نفر قطع شد.به دلیل اینکه همه چیز در کشور انگلیس شارژی است این انقلاب اگر قرار بر تمام شدن بود همان ابتدا تمام می شد با عدم شرکت در انتخابات و انتخاب اشتباه به عمد فقط به خون شهدا و تمام کسانی که در این را زحمت کشیده اند خیانت کردیم. 

هر موقع دیدی دشمن در مقابلتان عربده می‌کشد بدانید که قدرتمندید

هر موقع دیدی دشمن در مقابلتان عربده می‌کشد بدانید که قدرتمندید

هر موقع دیدی دشمن در مقابلتان عربده می‌کشد بدانید که قدرتمندید

انتهای خبر/

ارسال نظرات