خبرهای داغ:
آیت ‌الله شعبانی موثقی:

امروز یک ورزشکار می‌تواند نماد تمدن کشور خود باشد

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: ما باید تخصصی وارد ورزش شویم؛ کنار این نگاه مادی که به ورزش است، امروز یک ورزشکار می‌تواند نماد تمدن کشور خود باشد.
کد خبر: ۹۵۷۵۴۲۸
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در آیین افتتاح جشنواره ورزشی سپاه ناحیه همدان که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و یک هزار و ۱۰۰ نفر از ورزشکاران و خانواده شهید «عجمیان»، شهید شاخص ورزش کشور همزمان با دهه مبارک فجر در سالن ورزشی ایثار همدان برگزار شد، ضمن تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: ورزش برای سلامتی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه امیدواریم فرزندان ما در ورزش راه پیدا کنند، افزود: ما باید تخصصی وارد ورزش شویم و ورزش را تخصصی پیگیری کنیم؛ کنار این نگاه مادی که به ورزش است، امروز یک ورزشکار می‌تواند نماد تمدن کشور خود باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه  یک بانوی ورزشکار امروز در دنیا می‌تواند نماد یک فرهنگ متعالی کشور خود باشد، گفت: وزشکار بسیجی باید نمادی از یک بسیجی باشد که بتواند تفکرات فرهنگ بسیجی را در جامعه توسعه دهد و در رشته‌های ورزشی بروز داشته باشد.

وی خطاب به ورزشکاران گفت: امیدوارم تک تک شما را در میدان‌های رقابت ورزشی در رده‌های بالاتر ببینم و مسئولین از ورزشکاران بسیجی حمایت داشته باشند تا در سال‌های آینده در هشت رشته ورزشی قهرمان‌هایی داشته باشیم که بتوانیم پرچم جمهوری اسلامی را در دنیا برافراشته کنیم.

شعبانی موثقی بیان کرد: تحقق ایران قوی، تحقق تمدن قوی اسلامی و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است که برای ما انجام شد و لازمه اعتلاء و پیشرفت کشور ما این است که به معنای واقعی کلمه در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کنیم.

وی گفت: اگر این جلسه برگزار شده، اگر شما راحت وارد عرصه‌های ورزشی و قهرمان ملی می‌شوید، اگر در میدان مسابقات مختلف شرکت می‌کنید و با افتخار سربلند می‌شوید، همه را مدیون شهدایی همچون شهید عجمیان هستید.

پدر شهید عجمیان نیز در ادامه با بیان اینکه امنیت و آسایش ما از شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم است، گفت: باید افتخار کنیم که کشوری قدرتمند داریم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار کرد: همه ما باید پای صندوق رای حاضر شویم که دل رهبرمان شاد شود.

پدر شهید عجمیان در ادامه به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات