رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

علوی بیمارستان اختصاصی بانوان در اردبیل می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای تبدیل بیمارستان علوی اردبیل به بیمارستان اختصاصی بانوان انجام شده و تلاش می‌کنیم با تکمیل نیازمندی‌های موجود، این امر محقق شود.
کد خبر: ۹۵۷۵۶۰۷
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

علوی بیمارستان اختصاصی بانوان در اردبیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، لیلا رئیسی مشاور امور بانوان و خانواده رئیس دانشگاه، در ابتدای این جلسه، گزارشی از عملکرد حوزه بانوان دانشگاه تشریح کرد.

علی محمدیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز در ادامه این جلسه به اجرای مناسب طرح انطباق در واحدهای تابعه دانشگاه اشاره کرده و به بیان برنامه‌های اجرا شده در حوزه بانوان پرداخت.

 وی در ادامه گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای تبدیل بیمارستان علوی اردبیل به بیمارستان اختصاصی بانوان انجام شده و تلاش می‌کنیم با تکمیل نیازمندی‌های موجود، این امر محقق شود.

 بانوان شرکت‌کننده در این جلسه نیز به بیان مسائل و مشکلات این حوزه پرداختند.

به همت مشاور امور بانوان و خانواده رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، نشست هم‌اندیشی دکتر علی محمدیان، رئیس دانشگاه با بانوان تأثیرگذار هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دختر دانشگاه برگزار شد.

بیمارستان علوی اردبیل در منطقه مرکزی شهر اردبیل واقع شده است. حضور اساتید و پزشکان مجرب و کارکنان متعهد این مرکز تخصصی را به‌عنوان نقطه امیدی در استان اردبیل برای بیماران تبدیل کرده است.

این بیمارستان پذیرای بیماران در زمینه زنان و زایمان، جراحی زنان، نوزادان، NICU، نورولوژی، انکولوژی زنان و ICU از سراسر استان اردبیل و استان‌های هم‌جوار است.

ارسال نظرات