خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

شناخت و بصیرت، راه کج‌روی دانش‌آموز را می‌بندد

تبریز- فرمانده سپاه میانه در جمع مدیران مدارس متوسطه میانه بر ضرورت تبیین تاکید کرد و گفت: شناخت و بصیرت، راه کج‌روی دانش‌آموز را می‌بندد.
کد خبر: ۹۵۷۵۶۴۸
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با تبریک دهه فجر، برکات انقلاب اسلامی را بی‌شمار توصیف کرد و اظهار داشت: امروز به زعم موسسات معتبر جهان، کشور ایران در بسیاری از جهات خصوصا در زمینه‌های علمی و نظامی جزو ۱۰ کشور برتر دنیاست.

   وی افزود: تبیین و انتقال آگاهی‌های لازم از دستاوردها به جوانان و نوجوانان، مانع از کج‌روی‌ها و انحرافات آنان خواهد شد.

   فرمانده سپاه میانه اوضاع منطقه را بسیار حساس و پرتلاطم توصیف کرد و متذکر شد: دشمن به شدت در حال چنگ‌اندازی برای رسیدن به اهداف و منافع خود در منطقه است و قوی بودن و استقامت در برابر او نیازمند توجه به خود، نسل‌ها و آینده کشور است.

   بیرامی با اشاره به ضرورت حضور آگاهانه در انتخابات و نقش معلمان و مدیران در این راستا، تصریح کرد: امروز مشارکت حداکثری در اولویت اول و انتخاب اصلح در اولویت دوم ملت باید قرار گیرد و هر کسی که دغدغه اسلام، نظام و انقلاب دارد باید نسبت به روشنگری و تبیین در این خصوص، اهتمام نماید.

   آیین گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، و نشست جهاد تبیین با شرکت مدیران مدارس متوسطه میانه در اداره آموزش و پرورش میانه برگزار شد.

ارسال نظرات