معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

استقلال، امنیت و عزت یادگار شهدا است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: استقلال، امنیت و عزت یادگار شهدا برای ما است و باید قدردان آن‌ها باشیم.
کد خبر: ۹۵۷۵۹۲۷
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) (جوان سرباز) که در اردوگاه شهید رجایی کرج برگزار شد، با تبیین وضعیت کشور در دوران ستم شاهی و مقایسه آن با دوران حاضر، اظهار داشت: در دوران پهلوی نمایندگان مجلس با نظر انگلیسی‌ها و بیگانگان تعیین می‌شدند و توان نظامی کشور در جهت سرکوب آزادیخواهان ویتنامی و ظفار عمانی صرف می‌شد.

استقلال، امنیت و عزت یادگار شهدا است
وی با بیان اینکه در دوران پهلوی شاه کشور در حالی که مردم در سرمای زمستان با مشکلات زیادی در تامین وسائل گرمایشی برخوردار بودند،  برای اسکی به سوئیس می‌رفت، افزود: تمام امکانات کشور در دوران پهلوی در اختیار خاندان سلطنتی بود و این خاندان منحوس از بیش از ۸۳ کاخ و عمارت جهت تفریح و مهمانی‌های اشرافی برخوردار بودند.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی کشور به دست آورد‌های بزرگی دست یافته است و آزادی و استقلال و عظمت برای کشور حاصل شده است، عنوان کرد: سربازی در نظام مقدس اسلامی یک توفیق بزرگ است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه در دوران پهلوی سربازی به واسطه خدمت برای طاغوت و جباران، تحت عنوان اجباری نامیده می‌شد، افزود: در دوران پهلوی از سربازان به عنوان گماشته و تحت خدمات شخصی سران نظام و ارتش استفاده می‌شد و تقدسی نداشت، در حالی که امروز سربازی نظام اسلامی سربازی امام زمان (عج) است و دارای تقدس و ارزش زیادی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تاکید بر اهمیت آمادگی سربازان و نیرو‌های مسلح کشور، خاطرنشان کرد: سربازان ایران اسلامی آبرو و عزت کشور هستند و باید با آمادگی روز افزون اسباب سربلندی و اقتدار پایدار کشور را فراهم کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها