آرمان های انقلاب اسلامی فراموش شدنی نیست

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: آرمان های انقلاب در زمان نسلی که انقلاب را تشکیل و نسلی که ادامه داد و نسل حاضر، همیشه یکی بوده و در هر شرایطی از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۰۵۹
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان،حجت الاسلام علی مصطفوی نیا در نشست جهاد تبیین که با هدف بیان دستاورد های انقلاب اسلامی و حضور حداکثری در انتخابات پیش رو با همت سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان در سالن جلسات شهید بهشتی دادگستری در زاهدان برگزار شد، گفت: دشمنان چشم دیدن بقای انقلاب را ندارند اما به کوری چشم تمامی حسودان، انقلاب ما سرفراز و با عزت مثل روزهای اول انقلاب ارزش ها و آرمان های خود را به دست گرفته و دنبال می کند.

وی با اشاره به اینکه آرمان های انقلاب فراموش شدنی نیست گفت: آرمان های انقلاب در زمان نسلی که انقلاب را تشکیل داد و نسلی که ادامه داد و نسل حاضر همیشه یکی بوده و در هر شرایطی از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع خواهد شد.

وی به اقدامات دشمن در اغشاشات اشاره کرد و گفت: دشمن خوشحالی می کرد برای اغتشاشات که افراد گول خورده را به خیابان بیاورد و حضور مردم در 22 بهمن را تحت شعاع قرار دهد اما مردم ما در ۲۲ بهمن دلبستگی خود را نشان دادند حضور با شکوه در این صحنه برای همه پیام داشت.

وی گفت: حضور مردم در 22 بهمن سال گذشته معجزه گون بود و شیعه و سنی، سیستانی و بلوچ علاقمندی خود را به انقلاب نشان دادند و امسال هم یکبار دیگر علاقمندی خود را نشان می دهند
وی تاکید کرد: دشمن در جنگ تحمیلی تلاش داشت انقلاب را شکست دهد اما آرمان همه حفاظت از انقلاب در آن زمان بود که به یاری خداوند محقق شد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در ادامه به هجمه دشمن در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: دشمن در فضای مجازی نقشه های خود را دنبال و با تبلیغات و فضای مجازی اقدام به توطئه می‌کند.

مصطفوی نیا گفت: دشمن به فکر ما نیست که عیوب ما برطرف شود به فکر بزرگنمایی است تا نسل جوان ما را نا امید و روحیه انقلابی را از بین ببرد.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار