مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل خبر داد؛

افتتاح ۴۴۶ پروژه در دهه فجر در اردبیل

اردبیل - مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت: ۴۴۶ پروژه با اعتبار ۵ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار طی دهه فجر در اردبیل افتتاح و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۵۷۶۲۲۲
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹

افتتاح ۴۴۶ پروژه در دهه فجر در اردبیل

شاهپور آذروند در گفت و گو با خبرنگار بسیج ، اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت مردمی کار و فعالیت با دستور ریاست جمهور قرارگاه محرومیت زدایی و توسعه همه جانبه روستایی تشکیل شد.

وی با اشاره به تسهیلات توانمندی سازی روستاها خاطرنشان کرد: در راستای محرومیت زدایی، درآمد پایدار، اشتغالزایی، رشد تولید و مهاجرت معکوس در روستاها تاکنون ٦٢ درخواست خرید ماشین آلات انجام شده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت: ٤ مورد طرح درآمدزای نیروگاه گازی از دهیاری‌ها و تعاونی دهیاری‌های روستاها، ۴۲۰ میلیارد تومان تصویب و به کمیته ملی وام ارسال شده که در شرف پرداخت است.

آذروند از افتتاح و بهره برداری ٤٤٦ پروژه با اعتبار ۵ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر خبر داد و گفت: ٢١٣ پروژه با اعتبار ٤٨٠ میلیارد ریال در حوزه دهیاری‌ها، ٢٢٠ پروژه توسط دستگاه‌های اجرایی با اعتبار ۴ هزار و ۲۰ میلیارد ریال در حوزه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی و ١٣ پروژه با اعتبار ٦٤٠ میلیارد ریال در مناطق عشایری در این ایام مبارک افتتاح می‌شود.

وی مهم‌ترین عناوین پروژه‌های افتتاحی از سوی دستگاه‌های اجرایی در روستاها و دهیاری‌ها را بهسازی و توسعه معابر، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت، ساحل بندی، بوستان و فضای سبز، ساختمان آتش نشانی، احداث اماکن فرهنگی و ورزشی، آرامستان، غسالخانه، تولیدآب معدنی، تولید روکش چوبی، احداث پل درقشلاقات و آبرسانی اعلام کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار