ترکاشوند:

انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی برای ظهور منجی عالم بشریت است

همدان-مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان گفت: انقلاب اسلامی ایران در بین انقلاب‌های دنیا، متفاوت بود، به دلیل آن که الهی بود و زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی برای ظهور منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(ع) است.
کد خبر: ۹۵۷۶۷۱۶
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر ترکاشوند درنشست بصیرتی «جهاد تبیینی» کارکنان اداره کل هواشناسی استان همدان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و منظومه فکری امامین انقلاب نیاز جامعه امروز است.

وی با مقایسه انقلاب اسلامی با انقلاب‌های دیگر دنیا از دیدگاه امام خمینی(ره) پرداخت و افزود: دستاوردهای این انقلاب در زیر سایه خداوند متعال و ائمه معصومین(ع) و زحمات علما و شهدا و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران حاصل شده است که باید آنها را قدر بدانیم.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در بین انقلاب‌های دنیا، متفاوت‌ترین انقلاب بوده، به دلیل آن که این انقلاب، الهی بود و زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی برای ظهور منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(ع) است.

وی با اشاره به اعلام حکم جهاد تبیین توسط رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) گفت: بر همه مسلمانان به ویژه مسلمانان ایران اسلامی واجب است تا آنچه را که انقلاب اسلامی و خون شهدا در این راه به ثمر رسانده و روز به روز برعزت و پیشرفت آن در دنیا افزوده می‌شود به گوش همه جهانیان برسانند و آن را تبیین کنند.

ترکاشوند افزود: هدف دشمن، از بین بردن این انقلاب توسط نسل‎های جدید بعد از انقلاب است تا بین مردم و این انقلاب جدایی بیاندازد و یکی از راه‌های این امر جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق‌های رای است که دشمن برای این امر در تلاش است.

وی عنوان کرد: مردم ایران اسلامی بصیر هستند و همواره در عرصه حضور دارند و بار دیگر با حضور و مشارکت حداکثری خود در انتخابات دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام می‌گذارند.

انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی برای ظهور منجی عالم بشریت است

انتهای پیام/

ارسال نظرات