خبرهای داغ:
با حضور سردار باستان در خبرگزاری بسیج انجام شد؛

رونمایی از بسته فرهنگی سیاسی « راه و همراه » ویژه رای اولی‌ها

سردار باستان: تولیدات این بسته از امروز تا روز انتخابات برای عموم مخاطبین عزیز این خبرگزرای ارزشمند منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۸۴۲
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

بسته فرهنگی سیاسی راه و همراه

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مجتبی باستان مسئول سازمان بسیج مستضعفین در نشست اختصاصی با این خبرگزاری اظهار داشت: بسیج دانش آموزی در جهت مشارکت حداکثری در انتخابات بسته‌ای تحت عنوان «راه و همراه» تهیه کرده است.

وی افزود: در این عنوان، راه به معنای رای اولی‌ها و همراه به مفهوم دانش‌آموزانی است که اگرچه هنوز به سن قانونی رای دادن نرسیده‌اند، ولی همراه خانواده‌های خود در حوزه‌های انتخابیه حضور پیدا می‌کنند.

رونمایی از بسته فرهنگی سیاسی « راه و همراه» ویژه رای اولی‌ها

جزئیات بسته راه و همراه

باستان تاکید کرد این بسته شامل هفت برنامه با عناوین ذیل است:

  • کتاب اول
  • راهدار
  • آزادراه
  • راه افتخار
  • راه بلد
  • تمرین راه
  • پویش ملی همراهی

طراحی همه برنامه‌ها توسط خودِ دانش‌آموزان

وی گفت: همه این برنامه‌ها توسط خود دانش‌آموزان در مدارس طراحی شده و بخشی از آن در مدارس و در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها برگزار خواهد شد؛ و افزود: نکته قابل تامل آن این است که خود دانش‌آموزان درگیر فضای انتخابات شده و برنامه‌ریزی‌ای که دارند با کمک معلمان و مربیان در سطح مدارس و شهرستان‌ها این برنامه‌ها را برگزار می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی با اشاره به رونمایی رسمی بسته «راه و همراه» در خبرگزرای بسیج گفت: تولیدات این بسته از امروز تا روز انتخابات برای عموم مخاطبین عزیز این خبرگزرای ارزشمند منتشر خواهد شد.

برگزاری همایش رای اولی‌ها

مجتبی باستان اظهار داشت: همایش دیگری نیز تحت عنوان «همایش رأی اولی‌ها» در مراکز استان‌ها خواهیم داشت که بسیج دانش‌آموزی با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط بخصوص آموزش و پرورش این همایش را برگزار خواهد نمود.

وی افزود: برنامه‌های متنوع دیگری نیز در نظر گرفته شده که انشاء الله در فواصل مختلف آن‌ها را توسط خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه منتشر خواهیم نمود.

کتابی مشتمل بر مطالبات رای اولی‌ها از کاندیداهای مجلس

سردار باستان با اشاره به یکی از برنامه‌هایی که در بسته «راه و همراه» طراحی شده به طور خاص به «کتاب اول» اشاره کرد و گفت: این کتاب مشتمل بر توقعات و انتظارات رأی اولی‌ها از کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی خواهد بود که بیش از ششصد دلنوشته از همه استان‌های کشور گردآوری گردیده و تحت عنوان کتاب اول تنظیم شده است که انشاء الله از فردا در خبرگزاری بسیج رونمایی خواهد شد و تا روز انتخابات هر روز تعدادی از آن‌ها به سمع و نظر شما مخاطبین گرامی خواهد رسید.

دانش آموزان پای کار انقلاب و نظام باشند

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که همه دانش‌آموزان عزیز ایران اسلامی مثل همیشه پای کار اهداف نظام و انقلاب باشند و افزود: انتظاری که ما از ایشان و مسئولین آموزش و پرورش داریم این است که زمینه ایجاد نشاط و امید را برای برگزاری انتخابات با حضور حداکثری به سهم خودشان فراهم کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار